مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: درست است که پرسپولیس چند بازی است نتایج خوبی نمی‌گیرد اما بازی کردن در هر شرایطی مقابل این  تیم سخت است.


“احمد تقوی”گفت: تمرینات خوب و فشرده‌ای را برای دیدار مقابل پرسپولیس انجام می‌دهیم اما فکر می‌کنم تنها مشکل صبا محروم و مصدومان تیم هستند.

وی ادامه داد: بازی سختی را در آزادی داریم چراکه تیم پرسپولیس با توجه به نتایج ضعیفش فقط برای گرفتن 3 امتیاز پا به میدان می‌گذارد.

تقوی در پاسخ به این سوال که آیا هواداران پرسپولیس برای آنها مشکل‌ساز می‌شوند یا خیر، افزود: پرسپولیس همیشه از تیمهای قدرتمند لیگ است و تیم شخصی نیست بلکه تیم کاملا مردمی است و با چند هفته نتیجه نگرفتن هنوز طرفداران خود را دارد. با چند باخت شاید بحران‌زده باشد اما بازی کردن در هر شرایطی مقابل پرسپولیس سخت است. از تجربه بازیکنانمان استفاده می‌کنیم و حداقل امتیاز را از این تیم می‌گیریم. نمی‌شود پرسپولیس را دست کم گرفت.

 

وی در خاتمه افزود: فقط از لحاظ نفرات جنسمان جور نیست اما مطمئن باشید بازیکنانی که به عنوان جایگزین وارد زمین می‌شوند تمام تلاششان را برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس می‌کنند. در کل باید بگویم شرایطمان برای انجام یک بازی خوب مهیا است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)