پرسپولیس نیوز: فدراسیون فوتبال در تلاش است بازی هماهنگ شده با ونزوئلا که با مشکلاتی روبه‌رو شده است، برگزار شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان ۲۴ آبان ماه به مصاف ترینیدادوتوباگو می‌رود، اما هنوز تکلیف برگزاری بازی با ونزوئلا در تاریخ ۲۹ آبان ماه مشخص نیست. این در حالی است که هماهنگی‌های برگزاری این بازی دوستانه در تهران صورت گرفته بود، اما ونزوئلایی‌ها با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کردند نمی‌توانند در ایران حضور پیدا کنند و خواستار جابه‌جایی محل برگزاری بازی یا لغو آن شده بودند.

با این حال پس از این اتفاق، تلاش‌هایی برای راضی کردن ونزوئلایی‌ها و حضورشان در ایران صورت گرفت که بی‌نتیجه بود. با توجه به اینکه شش بازیکن اصلی این تیم در لیگ آمریکا فعالیت می‌کنند، در صورت حضور در ایران با مشکلاتی در آمریکا مواجه می‌شدند که این اتفاق همه چیز را تحت‌الشعاع قرار داد. از همین رو فدراسیون در تلاش بود تا تیم دیگری را جایگزین ونزوئلا کند که گویا این تلاش‌ها در مدت زمان کوتاه آنقدر نتیجه‌بخش نبوده، اما شرایط جدیدی برای برگزاری مجدد بازی با ونزوئلا در حال فراهم شدن است.

پس از انصراف ونزوئلایی‌ها برای حضور در ایران، خبرهایی مبنی بر پیشنهاد انجام بازی دوستانه در کشورهای عمان یا قطر به میان آمد. هرچند فدراسیون فوتبال واکنشی به این موضوع نشان نداد تا به نوعی بازی با ونزوئلا لغو شده تلقی شود، اما گویا تلاش‌هایی در حال صورت گرفتن است تا این بازی دوستانه در یکی از کشورهای همسایه برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)