پرسپولیس نیوز: فیزیوتراپ تیم سپیدرود توضیحاتی را در مورد ۶ بازیکن مصدوم این تیم ارائه کرد.

احمدرضا فیروزی، فیزیوتراپیست باشگاه سپیدرود در خصوص بازیکنان مصدوم تیم سپیدرود پیش از بازی با استقلال خوزستان توضیحاتی را ارائه کرد.

فیروزی در مورد آخرین وضعیت محمدرضا مهدوی کاپیتان سپیدرود گفت: متأسفانه مهدوی دچار مصدومیت مزمن از ناحیه زانو می‌باشد که علت اصلی ‌آن زمین نامناسب ورزشگاه سردار جنگل است. اینگونه صدمات معمولاً به سه هفته استراحت و درمان نیاز دارند و به طور قطع او بازی هفته آینده را نیز از دست می‌دهد.تمام تلاش ما رساندن مهدوی به بازی با پرسپولیس است.

وی در خصوص وضعیت علیرضا نورمحمدی اظهار داشت: نورمحمدی دچار درد در ناحیه کشکک هر دو زانو می‌باشد که ان‌شاءالله با چند روز فیزیوتراپی وی را آماده بازی با صنعت نفت آبادان خواهیم کرد اما او امروز قادر به همراهی تیم نخواهد بود.

فیروزی در ادامه افزود: متأسفانه بعد از بازی با پدیده میثم فردوسی از ناحیه  کشاله ران دچار مصدومیت شده است که در حال ارزیابی و معاینه او هستیم تا جواب قطعی را به کادر فنی اعلام کنیم هر چند ممکن است این بازیکن برای جلوگیری از تشدید مصدومیتش امروز هم بازی نکند.

فیزیوتراپ باشگاه سپیدرود در پایان گفت: دیگر بازیکنان مصدوم ما برای بازی امروز عباسی، جوادی‌مقدم وامیرحسین اسکندری هستند که قادر به همراهی تیم نخواهند بود.

تیم سپیدرود رشت عصر امروز و از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر به مصاف تیم استقلال خوزستان خواهد رفت. این تیم پس از استعفای علی کریمی و دیگر اعضای کادر فنی دچار مشکلاتی شده به طوری که دو بازیکن این تیم یعنی پیام صادقیان و حامد محمودی نیز قراردادشان را فسخ کردند و از تیم جدا شدند و به این ترتیب و با توجه به لشگر مصدومانی که در سپیدرود حضور دارند به نظر می‌رسد تیم محبوب شهر باران کار سختی را در ادامه بازی‌های نیم‌فصل لیگ برتر دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)