مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه تراكتورسازي از تماس با مدافع استقلال براي جذب وي در فصل جديد خبر داد.


محمد حسين جعفري در پاسخ به اين سوال كه آيا اين باشگاه با امير حسين صادقي مذاكراتي داشته يا خير گفت: به صورت تلفني با اميرحسين صادقي صحبت هايي كرديم اما اين بازيكن هنوز به تبريز نيامده است. هنوز قول و قراري بين ما رد و بدل نشده و براي هفته آينده او را به تبريز دعوت مي كنيم.

 

وي در مورد جذب حامد لك دروازه بان صباي قم به عنوان بازيكن سرباز و مذاكره با سوشا مكاني عنوان كرد: قصد اين كار را داشتيم اما منتفي شد. ما با عباس محمدي قراردادمان را تمديد كرديم و مهدي ثابتي هم كه قرارداد دارد به همين دليل ديگر دنبال جذب دروازه بان نيستيم.

 

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي در ارتباط با جذب احسان حاج صفي گفت: حضور حاج صفي به عنوان بازيكن سرباز در تراكتورسازي در 48 ساعت آينده مشخص مي شود.

 

جعفري در خصوص ناراحتي باشگاه فولاد از تراكتورسازي به دليل مذاكره با آرش افشين كه بايد خدمت سربازي را پشت سر بگذارد، گفت: اين خبر گمانه زني بود و باشگاه تراكتورسازي اصول اخلاقي را زير پا نمي گذارد.

 

جعفري همچنين از جذب بازيكن خارجي خبر داد و گفت: دو سه ايميل از مديربرنامه هاي بازيكنان برزيلي داشته ايم كه در حال بررسي آنها هستيم.

 

مديرعامل تراكتورسازي بار ديگر خبر حضور امير قلعه نويي در تراكتورسازي را تكذيب كرد و به فارس گفت: از حضور امير قلعه نويي در تراكتورسازي خبري نيست.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)