سه شنبه 8 اردیبهشت (18:58)

مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با برخي از بازيكنان شاغل در اروپا به صورت تلفني گفت و گو كرد.

افشين قطبي يكشنبه شب راهي دبي شد تا ضمن ديدن بازي هاي لژيونرهاي ايراني شاغل در امارات با آنها گفت و گو كند. وي هنگام ورود به امارات مورد استقبال هواداران ايراني قرار گرفت. قطبي قرار است نشستي با مربيان و بازيكنان ايراني حاضر در امارات داشته باشد و با آنها در خصوص تيم ملي گفت و گو كند.

*قطبي همچنين فيلم‌ بازي هاي تيم ملي و حريفان را به امارات برده و همراه سه تن از دوستان خود كه در اين رشته فعاليت مي كنند به نقد و بررسي اين بازي ها مي پردازد.

* اين مربي پس از حضور در امارات با بازيكنان شاغل در اروپا به صورت تلفني به گفت و گو پرداخت و آخرين وضعيت آنها را جويا شد. اين در حالي است كه كنوپ و بيوتر دو دستيار هلندي قطبي هم اكنون در انگليس و قبرس به سر مي برند تا از آخرين وضعيت تيموريان در تيم بانزلي و زندي در تيم آلكي قبرس با خبر شوند.

* قطبي بامداد پنجشنبه به تهران مي آيد و روز پنجشنبه بازي پرسپوليس و سپاهان در جام حذفي را از نزديك تماشا خواهد كرد. وي همچنين قصد دارد ديدار دو تيم استقلال و الاتحاد عربستان در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا كه هفته آينده برگزار مي شود را از نزديك تماشا كند.

* قطبي قرار است پس از بازي پرسپوليس و سپاهان روز جمعه يا شنبه راهي اروپا شود و با بازيكنان شاغل ايراني در اروپا ديدار كند. سرمربي تيم ملي قرار است به اسپانيا، انگليس، قبرس و آلمان سفر كند.

*سرمربي تيم ملي قصد دارد قبل از ديدار حساس مقابل كره شمالي با مربيان ليگ برتري جلسه‌اي برگزار كند.
قطبي تصميم دارد در صورت عدم مهيا شدن شرايط برگزاري اين جلسه به صورت تلفني با مربيان به گفت و گو بپردازد. تيم ملي 16 خرداد ميهمان كره شمالي است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)