تماشای دیدار دوستانه ایران و تاجیکستان رایگان است.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست هماهنگی برگزاری دیدار تیم‌های ایران و تاجیکستان با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

در این نشست که با حضور مهدی محمد نبی و جمعی از مسئولان کمیته‌های فدراسیون فوتبال و عوامل اجرایی بازی برگزار شد، درباره برگزاری بازی ایران و تاجیکستان و برگزاری و هر چه بهتر این بازی دوستانه تاکید و در نهایت مقرر شد به دلیل اینکه اسپانسر این دیدار، همه بلیت‌های بازی  را خریداری کرده است تماشای بازی ایران وتاجیکستان رایگان شود.

همچنین نمایندگان رسانه‌ها می‌توانند با کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

این دیدار ساعت 16:30 فردا برگزار می‌شود.

* جلسه کفاشیان با دبیر فدراسیون تاجیکستان

نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال ایران و دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان امروز بعدازظهر در دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

 در این نشست مشترک، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و فردوس فیض الله اف دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان و اسرافیل شرف اوف یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تاجیکستان حضور داشتند.

کفاشیان با خوشامدگویی به کاروان تیم ملی تاجیکستان از وضعیت رشد و توسعه فوتبال در تاجیکستان پرسید و دبیرکل فدراسیون تاجیکستان در این زمینه پاسخگوی رئیس فدراسیون فوتبال ایران شد.

در ادامه نشست بر همکاری بیشتر و دو جانبه دو فدراسیون تاکید شد.

کفاشیان در پایان جلسه درباره بازی ایران و تاجیکستان به نکاتی اشاره و ابراز امیدواری کرد که بازی دوستانه ایران و تاجیکستان به نفع شرایط فنی هر دو تیم باشد.

در پایان جلسه طرفین هدایای یادبودی را رد و بدل کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)