مرجع خبری پرسپولیس : تمام رویدادهای بازار نقل و انتقالات را در بیست و چهار ساعت گذشته مرور می کنید به روایت مرجع خبری پرسپولیس :

 

* پرسپولیس دوشنبه دومین خرید فصل خود را انجام داد و محمد نصرتی را با قرارداد یک ساله به خدمت گرفت . باشگاه استقلال از این بازیکن شکایت کرد و قرارداد داخلی هفته پیش این بازیکن با استقلال باعث شد نصف مبلغ قراردادش با پرسپولیس را جریمه شود.

 

 

* سیدجلال حسینی و سید مهدی رحمتی با قرارداد داخلی به تیم فوتبال استقلال پیوستند . گفته می شود مبلغ قرارداد رحمتی نزدیک به 800 میلیون تومان می باشد.

 

* مهرداد اولادی اعلام کرد اولویت اولش آمدن به پرسپولیس و سپس رفتن به امارات است اما مبلغ سقف قرارداد برای رضایتش بسیار پایین است.

 

* غلامرضا رضایی گفت هیچ مدیری سقف قرارداد را رعایت نمی کند به جز کاشانی.

 

* ابراهیم میرزاپور دروازه بان فصل پیش پیکان به شهرداری تبریز پیوست.

 

* فرهاد کاظمی سرمربی پیکان قزوین شد.

 

* مجيد حيدري مدافع فصل قبل تيم فوتبال پاس همدان به شهرداري تبريز پيوست.

 

* ‘ حسين پاپي’ روز يكشنبه قرارداد خود با تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان را تمديد كرد.

 

* کریم انصاری فرد همچنان مذاکرات و چانه زنی خود برای به توافق رسیدن با یکی از باشگاه های پرسپولیس و استقلال را ادامه می دهد . گفته می شود شب گذشته این بازیکن به استقلال پیشنهاد 950 میلیونی داده که با مخالفت شدید مسئولان آن باشگاه مواجه شده. صالح سرمربی تیم سایپا نیز به شدت به دنبال حفظ این بازیکن است. کریم منتظر بازگشت دایی از اسپانیا برای مشورت با وی نیز هست.

 

* محمود خوردبین با مذاکرات با حبیب کاشانی یک سال دیگر در سمت سرپرستی باشگاه پرسپولیس باقی ماند.

 

* هادی تامینی بازیکن فصل گذشته ملوان گفت فصل آینده در یکی از تیم های استقلال یا پرسپولیس بازی خواهد کرد.

 

* بهنام ابوالقاسم پور به دلیل مشغله تحصیلی و اشتغال در شورای شهر تهران از مربی گری در تیم فوتبال پرسپولیس و دستیاری حمید استیلی ، تنها یک هفته پس از پیوستن به این تیم استعفا داد . این در حالی است که قرارداد ابوالقاسم پور در هیئت فوتبال ثبت شده بود.

 

* علیرضا نیکبخت ، اشپیتیم آرفی و مهدی شیری بازیکنان سابق پرسپولیس جزو گزینه های مدنظر حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر برای پیوستن به این تیم قرار گرفتند.

 

* احسان حاج صفی به تیم فوتبال سپاهان بازگشت تا نیم فصل برای این تیم بازی کند . حاج صفی تا مهرماه مشمول خدمت سربازی نمی شود و تا آن زمان می تواند در تیمی به جز تیم نظامی تراکتورسازی بازی کند.

 

* مهدی امیرآبادی با استقلال یک سال تمدید کرد . میثم حسینی بازیکن فصل پیش گسترش فولاد تبریز نیز به این تیم پیوست .

 

* به دلیل آمدن رحمتی ، دو دروازه بان فصل پیش تیم استقلال از این تیم جدا شدند. وحید طالب لو به سایپا کرج رفت و محمد محمدی با داماش گیلان قرارداد امضا کرد.

 

* علی پروین مشاور فنی تیم فوتبال شاهین بوشهر شد. خود پروین گفت رسما سمتی نگرفته و به صورت افتخاری همکاری می کند!

 

* در حالی که نقل و انتقالات تیم فوتبال پرسپولیس در رکود به سر می برد ، تیم فوتسال این تیم تحرک خاصی یافته و وحید شمسایی آقای گل جهان به عضویت این تیم در آمد . همچنین حسین شمس مدیرفنی این تیم شد.

 

* الونگ الونگ مدافع فصل پیش پیکان قزوین و مدیربرنامه های دو بازیکن خارجی دیگر صبح دوشنبه برای انجام مذاکرات به باشگاه پرسپولیس رفتند. استیلی گفت هواداران سه روز آینده خبرهای خوش می شنوند.

 

* سپهر حیدری کاپیتان فصل پیش پرسپولیس در آستانه پیوستن به یکی از تیم های ذوب آهن و داماش قرار گرفت.

 

* با توجه به جدایی احمدی میثاق معمارزاده در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار گرفت. حسین آشنا دروازه بان نفت تهران نیز برای پیوستن به پرسپولیس ابراز علاقه کرد. از گوشه و کنار پرسپولیس نام حسن رودباریان هم به گوش می رسد.

 

* مسئولان مس کرمان برای رضایت نامه پیوستن قاسم دهنوی مدافع این تیم به پرسپولیس رقم 800 میلیون تومان تعیین کردند تا این انتقال عملا منتفی شود.

 

* مهدی مهدوی کیا با اعلام اینکه احتمالا راهی داماش خواهد شد گفت ، وقتی استیلی من را نمی خواهد نمی توانم به زور به پرسپولیس برگردم.

 

* در آشفته بازار نقل و انتقالات و مطرح شدن رقم های میلیاردی شنیده می شود فردا سه شنبه سیدصالحی به پرسپولیس می پیوندد و هادی شکوری راهی مس کرمان می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)