مرجع خبری پرسپولیس : برنامه‌ريزي براي تشكيل جلسه و معرفي اعضاي جديد هيات مديره به عهده كاشاني گذاشته شده و كانديداها فعلا منتظر گرفتن تاييديه كاشاني هستند. البته خبر رسيده كه اگر اتفاق تازه‌اي رخ ندهد اين جلسه هفته آينده تشكيل خواهد شد.
حسين ناييجي، سعيد حلافي، مهران فرضيات، ضيا نيك‌نفس، اكبر صغيري و محمد الحايي 6 بازيكني هستند كه به درخواست ميناوند و تاييد كرانچار در دومين بازي «پرسپوليس ب» در ليگ باشگاه‌هاي تهران كه امروز برگزار شد بازی كرد ند زلاتكو كرانچار هم تماشاگر ويژه اين بازي  بود.
وكيل باشگاه پرسپوليس در پرونده آلفا كه در هلند حضور دارد اين هفته در جلسه‌اي با داور منتخب CAS آخرين مدارك باشگاه را ارائه خواهد كرد.

ورزشگاه درفشي‌فر از روز پنج‌شنبه بار ديگر در اختيار پرسپوليس قرار گرفت. البته قرار نيست پرسپوليسي‌ها فعلا تمرين‌هاي‌شان را به آنجا منتقل كنند چرا كه به درخواست كاشاني قرار شده اول زمين چمن درفشي‌فر بازسازي شود.

 شیث رضایی و میثم بائو 2 بازیکن پرسپولیس به خاطر مسائل انضباطی فردا باید در جلسه کمیته انضباطی باشگاه خود حضور پیدا کنند.رضایی به خاطر مسائل حاشیه‌ای که در جریان بازی تیمش مقابل استیل آذین ایجاد کرد و بائو نیز به دلیل ترک اردوی پرسپولیس قبل از دیدار مذکور باید در کمیته  انضباطی پاسخگوی حرکات خود باشند. احتمال اینکه نفرات دیگری از جمله حسین بادامکی هم به این کمیته احضار شوند هم وجود دارد.

شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل استیل آذین باعث ناراحتی شدید سرپرست این باشگاه شد و او قصد احضار کرانچار را به باشگاه دارد. کرانچار قرار شده فردا صبح در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کند تا در خصوص تصمیمات فنی و انضباطی که اتخاذ کرده پاسخگو باشد. انضباطی به این خاطر که او در جریان مسابقه اجازه ترک نیمکت و رفتن به رختکن را برای حسین بادامکی صادر کرده است. امکان اینکه کاشانی در این نشست به کرانچار اولتیماتومجدی دهد خیلی زیاد است.این امکان هم  وجود دارد که بازی با ابومسلم آخرین فرصت کرانچار باشد. پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ در مشهد مهمان ابومسلم خواهد بود.

بنا به صلاحدید حبیب کاشانی بازیکنان و مربیان پرسپولیس به خاطر عملکرد ضعیفشان در دیدار مقابل استیل‌آذین هر یک مبلغ 300 هزار تومان جریمه خواهند شد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس پیش از این به اعضای تیمش هشدار داده بود که در صورت هر شکستی آنها را جریمه خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)