مرجع خبری پرسپولیس : تمرين خط خورده‌هاي ليست پرسپوليس كه قرار بود صبح ديروز زير نظر مولايي در مجموعه عمل برگزار شود به خاطر بارش باران لغو شد.
جلسه رسيدگي به شكايت پژمان نوري از پرسپوليس روز 25 آبان در كميته انضباطي برگزار مي شود و نماينده باشگاه بايد در اين جلسه حاضر باشد. نوري براي طلب 70 ميليوني‌اش از پرسپوليس شكايت كرده است.
پرسپوليسي‌ها قرار است اردويي يك هفته‌اي را در تعطيلات نيم‌فصل برگزار كنند. فقط مانده تصميم زلاتكو كرانچار كه بايد ببينيم كيش را انتخاب مي‌كند يا دبي را.
تمرين‌هاي پرسپوليس از نيم‌فصل در زمين شركت واحد برگزار مي‌شود. حبيب كاشاني از روزي كه آمد به دنبال پيدا كردن محلي جديد براي تمرين‌هاي پرسپوليس بود و حالا با مسوولان شركت واحد به توافق رسيده است.
در جلسه‌اي كه هفته آينده و بعد از بازي با ابومسلم برگزار مي‌شود كاشاني درباره جدايي آرفي و انتقالش به فولاد صحبت خواهد كرد.
زلاتكو كرانچار اين هفته گزارشي مفصل از عملكرد سه ماه خود در پرسپوليس را به كاشاني ارائه مي‌دهد و علاوه بر اين گزارش، تصميم‌هايش درباره ليست مازاد و اردوي نيم‌فصل را هم اعلام خواهد كرد.
بابت پيروزي هفته گذشته برابر تراكتورسازي، سرخ‌ها 700 هزار تومان پاداش گرفتند. قرار بود پاداش اين برد خانگي 400 هزار تومان باشد كه با مساعدت يكي از هواداران و اهداي مبلغ 10 ميليون تومان، پاداش‌ها به 700 هزار تومان افزايش پيدا كرد.
اولين كنفرانس مطبوعاتي اين فصل پرسپوليس همين هفته برگزار مي‌شود. حبيب كاشاني بعد از انجام هماهنگي‌هاي لازم، در جلسه‌اي با مسوولان روابط عمومي زمان و مكان برگزاري اين كنفرانس را اعلام مي‌كند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)