مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط :


*علي دايي از اين هفته چند نماينده را به تماشاي بازي‌هاي ليگ يك مي‌فرستد تا بازيكنان شاخص اين ليگ را براي حضور در پرسپوليس به او معرفي كنند.


*برخلاف آنچه شايعه شده بود، پرسپوليس هنوز با هوار ملا محمد تسويه حساب نكرده و اين بازيكن عراقي براي مذاكره و تسويه حساب، هفته آينده به تهران مي‌آيد. باشگاه قصد دارد 110 ميليون تومان از مبلغ قرارداد هوار را به عنوان جريمه بي‌انضباطي‌هايش كسر كند.


*بازيكنان جديدي كه با پرسپوليس به توافق مي‌رسند، تنها در صورت قبولي در تست پزشكي باشگاه مي‌توانند قراردادهاي‌شان را ثبت كنند.

 


 


با توافق مدير برنامه‌هاي تياگو فراگا و حبيب كاشاني، قرار شد قرارداد اين بازيكن برزيلي با باشگاه تمديد شود.


با پايان سفر يك هفته‌اي علي دايي به امارات، سرمربي پرسپوليس ديروز به تهران بازگشت.


در مذاكره ديروز باشگاه با ايران خودرو، قرار شد اين شركت تاريخ دقيق واگذاري حواله‌هاي پژوهاي 206 اعلام كند كه بنا به اعلام باشگاه، 206 ها به طور حتم تا پايان خرداد ماه در اختيار بازيكنان قرار خواهند گرفت.


براي تامين هزينه‌هاي پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات، سازمان تربيت بدني تا آخر ماه جاري 1/5ميليارد تومان به حساب باشگاه واريز خواهد كرد.


شخصي كه حاضر شده بود پيراهن و مدال قهرماني ميثاق معمارزاده را به قيمت 20 ميليون تومان بخرد فعلا منصرف شده و دروازه‌بان پرسپوليس بايد منتظر مشتري جديدتري بنشيند.


نبي‌الله باقري‌ها را علي دايي براي فصل بعد نمي‌خواهد و باشگاه هم تماسي با او نداشته. به همين خاطر باقري‌ها اين روزها مشغول مذاكره با فولاد، پيكان و ملوان است.

عبدی شنبه با پرسپولیس تسویه حساب می‌کند

مسئولان پرسپوليس تهران طي تماسی با بازيكنان خود از آنها درخواست كرده‌اند تا پاسپورت‌هاي خود را برای صادر شدن ویزای آلمان به باشگاه بدهند.

سنگربان تيم پرسپوليس تهران كه اين روزها شايعه جداییش از اين تيم به گوش مي رسد در اين خصوص گفت: انتقالم به فولاد خوزستان صحت ندارد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هر تیمی خواهان محمد پروین است باید 200 میلیون به باشگاه پرداخت کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که رأی کمیته انضباطی معمارزاده  به احتمال فراوان دوشنبه آینده اعلام خواهد شد.

وسلی برازیلیا مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس، صبح دیروز با مراجعه به باشگاه و دریافت مطالباتش برگه تسویه حساب خود را امضاء و رضایتنامه‌اش را دریافت کرد.

عادل کلاه کج گفت: هفته آینده برای مشخص شدن وضعیتم به باشگاه می‌روم و اگر به توافق رسیدیم در این تیم می‌مانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)