مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم پرسپولیس با ابراز اطمینان از اینکه تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم تلاش می‌کنند تا مشکلات را به حداقل رسانده و تیم را به روزهای خوبش بازگردانند، گفت: برابر استقلال با تمام توان به میدان می‌رویم تا این تیم را شکست دهیم.

 

غلامرضا رضایی با اشاره به اینکه چند وقتی است که از ناحیه مچ پا بسیار اذیت می شود اما با این شرایط به خاطر پرسپولیس و و وضعیتی که دارد به میدان می‌رود، اظهار داشت:

به خاطر فرصت‌هایی که در بازی با تراکتورسازی از دست دادم از همه هواداران و کل تیم عذرخواهی کردم و تلاش می‌کنم در بازی‌های بعدی آنها را جبران کنم.

 

وی همچنین با طرح این مدعا که در فصل جاری تنها همین دو موقعیت صددرصد گلزنی را بدست آورده است، در مورد آمار پایین گلزنی‌اش در نیم فصل افزود: امسال به خاطر پستم کمتر در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرم. سال گذشته در هفت هفته نخست، مهاجم بودم که پنج گل زدم، یک پاس گل دادم و یک پنالتی هم بدست آوردم اما بعد از گوانگجو یا مصدوم بودم یا در کناره‌ها بازی می‌کردم، امسال هم فوروارد نبودم.

 

بازیکن تیم پرسپولیس با تاکید بر اینکه در زمین فوتبال مصدوم شده است نه بیرون آن، ادامه داد: از عملکردم راضی‌ام زیرا پس از چهار ماه و نیم مصدومیت سنگین و در شرایطی که اصلا وضعیت خوبی نداشتم توانستم عملکرد خوبی داشته باشم، آنهایی هم که به عملکرد من ایراد می‌گیرند، اندک هستند و انتقادشان از روی  قصد و غرض است.

 

“هیچ بازیکنی کامل نیست و نقطه ضعفی دارد اما من سعی دارم نقاط ضعفم را برطرف کنم و با تقویت نقاط قوتم به موفقیت تیم کمک کنم و بازیکن ششدانگی برای پرسپولیس باشم” وی با اشاره به این موضوع تاکید کرد: متاسفانه در این فصل تیم ما مشکلات زیادی داشته و همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنند تا مشکلات را به حداقل رسانده و تیم بتواند به روزهای خوبش بازگردد.

 

رضایی با تاکید بر اینکه بازیکن بی‌حاشیه‌ای است و مانند بعضی‌ها داد نمی‌زند و نمی‌گوید مصدوم است، یادآور شد: نمی‌خواهم شلوغ بازی در بیاورم و دوست دارم بدون حاشیه کارم را ادامه دهم اما متاسفانه بازیکنان مصدوم در ایران باید خیلی از کارها را خودشان انجام دهند. مثلا من دو ساعت در صف MRI نشسته‌ام، کسی این چیزها را نمی‌داند. وضعیت مچ پای من بسیار خراب است و حتی دقایقی از بازی با ذوب آهن روی یک پا می‌دویدم.

 

وی ادامه داد: امروز همه اولادی را می‌کوبند و هیچکس به فکر او نیست، ما باید به بازیکن مصدوم تیم کمک کنیم، همه می‌خواهند همان اولادی ملوان را ببینند اما چرا از وی حمایت نمی‌شود تا مشکلات را در آرامش پشت سر گذاشته و به روزهای اوجش بازگردد. مهرداد فوتبالیست بزرگی است اما باید به او روحیه داد و در این شرایط یاری‌اش کرد.

 

بازیکن تیم پرسپولیس تصریح کرد: چهارونیم ماه زجر کشیدم، یک ماه پس از مصدومیتم با ترس تمرین می‌کردم و حتی الان هم وقتی سفرهای طولانی پیش می‌آید، دوباره احساس درد می‌کنم. هنوز با درد بازی می‌کنم اما نمی‌خواهم با بیان این صحبت‌ها عملکردم را توجیه کنم. در دیدار با ذوب آهن و تراکتورسازی بی‌دقتی کردم و فرصت‌های خوبی را از دست دادم و به همین خاطر از همه عذرخواهی کردم.

 

وی با بیان اینکه انتقادپذیر است ولی زیر بار حرف زور نمی‌رود و هرکس به ناحق حرف بزند، جوابش را می‌دهد، اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تنها مشکلات مصدومیت بازیکنان کار ما را سخت کرده است، در بعضی موارد مانند دیدار با تراکتورسازی هم با بدشانسی‌های بسیار مواجه می‌شویم تا دست خالی زمین را ترک کنیم.

 

رضایی در پایان با اشاره به اینکه هیچ وقت در زندگی‌اش کری نخوانده است، در مورد دیدار با استقلال گفت: این بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما هم در این بازی با توجه به نفرات مصدوم و محروم زیادی که داریم با تمام توان به میدان می‌رویم تا بهترین بازی خود را به نمایش گذاشته و استقلال را در این بازی مهم شکست دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)