مرجع خبری پرسپولیس : حضور پرتعداد تماشاگران و هواداران تیم تراکتورسازی در ورزشگاها آزادی را می توان شاخص ترین اتفاق نیمه اول دیدار تیم های سرخ پوش تهرانی و تبریزی عنوان کرد.
حدود 40 درصد را هواداران تیم تراکتورسازی تشکیل می دهند که  از صبح امروز برای تماشای بازی تیم محبوبشان به ورزشگاه آزادی آمده اند.

حواشی  دیدار پرسپولیس تهران- تراکتورسازی تبریز در زیر می آید:

* پیش از آغاز مسابقه حبیب کاشانی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به همراه فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی نزد هواداران دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز رفته و با اهدای دسته گل به ابراز احساسات آنها پاسخ گفتند.

* در طول نیمه اول این دیدار هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی با شور و حرارت خاص و یکصدا تیم محبوب خود را بدون وقفه تشویق کردند. آنها با شعارهایی به زبان های آذری و فارسی تیمشان را تشویق به ارائه بازی بهتر مقابل سرخپوشان تهران می کردند.

* پیش از آغاز بازی به همت کمیته فرهنگی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به مناسبت ایام ولادت امام رضا(ع) از بلند گوهای ورزشگاه مولودی پخش شد.

* هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی در اقدامی هماهنگ که از زمان اعلام فرصت بازیکنان پرسپولیس پشت به ورزشگاه کرده و با سر و صدای زیاد تشویق های هواداران تیم سرخپوش تهرانی را کور کردند.

* حبیب کاشانی دقایقی قبل از آغاز مسابقه حلقه گل برگردن حسن رودباریان و محمد نصرتی انداخت.

* نصرتی قبل از ورود به زمین به سمت تماشاگران پرسپولیس گل پرتاب کرد و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به احمدرضا عابدزاد، علیرضا حقیقی، علیرضا محمد ، حمیدرضا علی عسگر و علیرضا میرشفیعیان بازیکنان تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی  حواله سفر به مشهد مقدس اهدا شد. این اقدام به مناسبت فرا رسیدن ایام ولاد حضرت امام رضا(ع) و داشتن نام رضا صورت گرفت.

* در دقایق پایانی نیمه اول کادر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی که اعتقاد داشت خطای پنالتی روی  مهاجم این تیم نادیده گرفته شده به شدت نسبت به نظر داور اعتراض کرد.

* در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی چهره هایی آشنایی چون حبیب کاشانی ، ناصر شفق، محسن خلیلی، افشین قطبی، مربی تیم ملی فوتبال ایران و … حضور داشتند.

* در  پایان نیمه اول و با خروج بازیکنان دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس از زمین مسابقه هر کدام از نفرات دو تیم به گونه ای نسبت به قضاوت داور اعتراض می کردند.

* در جایگاه ویژه خبرنگاران ورزشگاه آزادی تعدادی از خبرنگاران تبریزی نشسته بودند که همچون هواداران تراکتورسازی با حرارت بازی تیم محبوبشان را دنبال می کردند و ابراز احساسات آنها با اعتراض برخی از خبرنگاران تهرانی مواجه شد که سکوت این خبرنگاران آذری را در ادامه بازی بدنبال داشت.
پس از برخورد شديد محمد نصرتي و وسلي برزيليا در دقيقه 30 مسابقه، نصرتي به دور از چشم داور بازي، ضربه‌اي به برزيليا وارد كرد كه اين كار مورد اعتراض كادر فني پرسپوليس واقع شد، به طوري كه آنها به داور بازي به شدت اعتراض كردند.

*حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس بين 2 نيمه به رختكن رفت. وي هنگام ورود به رختكن پرسپوليس جلوي در ايستاده و به بازيكنان اين تيم خسته نباشيد گفت.

*در جريان بازي در نيمه اول بازي، عزيز محمدي و مجيد فرخزادي وارد ورزشگاه شده و از جايگاه ويژه بازي را به تماشا نشستند.

*افشين قطبي، سرمربي تيم ملي همراه با بيوتر، دستيار هلندي‌اش بين 2 نيمه براي تماشاي بازي وارد ورزشگاه شدند.

*محسن خليلي، كريم باقري، ناصر شفق، حبيب كاشاني و جمعي از مسئولان در جايگاه ويژه حضور داشته و بازي را از نزديك تماشا مي‌كنند.

*تبليغات هواداران تراكتورسازي ابتدا توسط نيروي انتظامي جمع‌آوري شد كه پس از شعارهاي آنها اين تبليغات دوباره به جمع آنها بازگشت
. ورود پرسپولیسی ها به ورزشگاه
اتوبوس حامل کاروان بازیکنان تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس، ساعت15:20 دقیقه وارد ورزشگاه آزادی شد، و بازیکنان این تیم در میان تشویق هواداران خود مسیر تونل تا رختکن را طی کردند.
حضور چشمگیر هواداران تراکتور
حضور چشمگیر هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی از نکات قابل توجه این بازی می باشد.
دیده بوسی کمالوند و کاشانی
پیش از شروع بازی فراز کمالوند به سمت حبیب کاشانی آمد و با او به گرمی دیده بوسی کرد.
ورود تراکتورسازان به زمین
ساعت 15:35 بازیکنان تراکتورسازی، برای گرم کردن خود وارد زمین ورزشگاه آزادی شدند.
دروازه بانان در زمین
دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس، ساعت 15:20 در میان تشویق شدید هوادران خود وارد زمین چمن ورزشگاه آزادی شدند و به گرم کردن خود پرداختند.
کریم با لباس شخصی
کریم باقری که با لباس شخصی در بین بازیکنان پرسپولیس حضور یافته بود به محض ورود به حاشیه ی زمین چمن ورزشگاه آزادی، به شدت از طرف هواداران دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی مورد تشویق قرار گرفت.
شور و حرارات بی نظیر
تشویق گرم و پرشور و حرارت دوتیم از سوی هوارداران آنها که از ساعت ها قبل از شروع بازی در ورزشگاه حاضر شده بودند، از نکات کم نظیر در طول بازی های لیگ برتز این فصل بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)