مرجع خبری پرسپولیس : بازي تيم هاي پرسپوليس و ابومسلم از هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي کشور از ساعت 16:30 امروز در حضور تنها 10 هزار تماشاگر با قضاوت خداداد افشاريان در ورزشگاه آزادي تهران آغاز شد.
 
* در ابتداي بازي کودکان ديابتي به همت مسوولان باشگاه پرسپوليس و با گرمکن هاي قرمز رنگ همراه با بازيکنان وارد ورزشگاه آزادي شدند.
* فرهاد کاظمي سرمربي جديد تيم فوتبال ابومسلم مشهد در اين بازي نيز از روي سکوها نظاره گر تلاش شاگردان خود بود، وي در بازي هفته گذشته برابر سپاهان نيز روي نيمکت ابومسلم قرار نگرفت، مسوولان باشگاه ابومسلم دليل اين امر را صادر نشدن کارت مربيگري کاظمي از سوي سازمان ليگ اعلام کردند در حالي که گفته مي شود وي هنوز با تيم قبلي خود سپاهان مشکلات مالي دارد.
* فرهاد کاظمي به وسيله تلفن همراه نکات فني را به نيکمت ابومسلم انتقال مي داد.
* در اين بازي نيز کرانچار سرمربي کروات پرسپوليس نسبت به بازي قبلي برابر استيل آذين پنج تغيير را در ترکيب اصلي خود انجام داده بود.
* ابراهيم شکوري مدافع جوان و چپ پاي پرسپوليس تهران براي نخستين بار در فصل جاري ليگ برتر در ترکيب اصلي تيم قرار گرفته بود.
* حدود سيصدتن از هواداران ابومسلم خود را از مشهد به تهران رسانده و در جايگاه ويژه تماشاگران استقلال مستقر شده بودند.
* پيراهن عليرضا حقيقي دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس شباهت زيادي به بازيکنان ابومسلم داشت که از ديد داور و ناظر بازي پنهان ماند.
* دو دستيار هلندي افشين قطبي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در جايگاه ويژه حضور داشته و بازي را از نزديک تماشا مي کردند.
* بازي ضعيف و پر اشتباه بازيکنان پرسپوليس در نيمه اول مورد اعتراض تماشاگران اين تيم قرار گرفت.
* در بين دو نيمه به مناسبت يوم الله 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهاني از سوي تماشاگران شعار مرگ بر آمريکا سر داده شد.
* در پايان نيمه اول تنها بازيکنان ذخيره پرسپوليس به دستور کادر فني در زمين باقي مانده و خود را آماده ورود به زمين کردند و بازيکنان ذخيره ابومسلم به رختکن رفتند.
اين بازي در پايان نيمه اول با گل هاي کريم باقري در دقيقه 35 و داود دانش دوست در دقيقه 43 با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

حواشی نیمه اول:
کودکان دیابتی همراه پرسپولیسی ها

22 کودک دیابتی که امروز بازیکنان پرسپولیس را در هنگام ورود به زمین همراهی می کردند پیش از شروع بازی در رختکن پرسپولیسی ها حاضر شدند و با آنها عکس یادگاری گرفتند.

گفت و گوی طولانی کرانچار و بافری

کرانچار در رختکن و پیش از شروع بازی کریم باقری را کنار کشیده بود و دقایقی طولانی نکاتی در خصوص بازی با او در میان گذاشت.

دیده بوسی کادر فنی پرسپولیس و ابومسلم

زلاتکو کرانچار، حسین عبدی، احمدرضا عابدزاده و محمود خوردبین پیش از شروع بازی به سمت نیمکت ابومسلم رفتند و با کادر فنی دیده بوسی کردند.

از بین بازیکنان محمد منصوری و میثم بائو هم به سمت نیمکت ذخیره های پرسپولیس رفتند و با بازیکنان تیم سابق خود دیدار کردند.

سپهر حیدری و کاشانی در VIP

سپهر حیدری در کنار حبیب کاشانی در قسمت VIP ورزشگاه آزادی نظاره گر بازی امروز بودند.

فرهاد کاظمی خارج از نیمکت

فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال ابومسلم مشهد نیز از روی جایگاه VIP ورزشگاه آزادی نظاره گرعملکرد شاگردانش بود.

دسته گل های خارجی ها برای هوادران

هوار ملا محمد و وسلی برازیلیا بازیکنان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس به سمت جایگاه هواداران پرسپولیس رفتند و دسته گل های خود را به آنها تقدیم کردند.

 

* کار بازسازي رختکن شماره چهار ورزشگاه آزدي به اتمام رسيده و هم اکنون نيز تعميرات رختکن شماره سه آغاز شده که با اتمام آن از اين پس تيم ها در رختکن هاي 3 و 4 حاضر خواهند شد.
* حبيب کاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس در بين دو نيمه به رختکن تيم خود رفت و با بازيکنان صحبت کرد، چراکه از عملکرد نفرات در نيمه اول ناراحت بود.
* تعداد تماشاگران در نيمه اول 10 هزار نفر بود که در آغاز نيمه دوم اين تعداد به حدود پانزده هزار نفر رسيد.
* برادران شيري(مجتبي و مهدي) در نيمه دوم براي پرسپوليس به ميدان آمدند، ميثم بائو نيز ديگر تعويضي تيم ميزبان بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)