پرسپولیس نیوز: بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر معتقد است السد می‌تواند با نقش کلیدی ژاوی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

به نقل از روزنامه الرایه قطر، محمد دهام با اعلام نام ژاوی به عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ ستارگان قطر گفت: از عملکرد‌ ژاوی در ترکیب السد لذت می‌برم. با وجود سنی که دارد بازیکن تاثیرگذاری است و این مسئله در غیبت اخیر او برابر السیلیه به چشم می‌آمد.

وی با اشاره به بازی برگشت تیم‌های السد و پرسپولیس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا که ساعت ۱۸:۳۰ اول آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: ژاوی  قادر است در هر بازی کارکرد متفاوتی داشته باشد. او نقش مهم و کلیدی در بازی برگشت السد برابر پرسپولیس و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد. السد با ژاوی می‌تواند به بازی بازگردد و شکست یک بر صفر بازی رفت را جبران کند.

خبر دیگر از حریف قطری پرسپولیس خط خوردن چهار بازیکن السد از فهرست تیم ملی فوتبال قطر برای بازی تدارکاتی با ازبکستان به دلیل رویارویی آسیایی با پرسپولیس است.

اکرم عفیف، پدرو میشل، خوخی بوعلام و عبدالکریم حسن با توجه به زمان کم باقی‌مانده بازی برگشت تیم السد در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس همراه تیم ملی قطر به ازبکستان نمی‌روند. قرار است تمرینات آماده‌سازی السد قطر برای مصاف آسیایی با پرسپولیس از فردا (دوشنبه) زیر نظر مانوئل فریرا، سرمربی پرتغالی آغاز شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)