مرجع خبری پرسپولیس : درحالي كه بعد از ترك ايران از سوي زلتان هارسوني مهاجم اسلوونيايي پرسپوليس هنوز وضعيت وي روشن نشده يك هافبك- مهاجم برزيلي چهارشنبه شب از طريق دوسلدورف آلمان به تهران آمد و بعد از اسكان در هتل المپيك، عصر پنج‌شنبه در تمرين سرخپوشان شركت كرد.

 

 فلاويو بك جونيور نام اين بازيكن 179 سانتيمتري برزيلي و چپ‌پا است كه در فصل 2009-2008 براي تيم ماريبور اسلووني بازي كرده اما در سال گذشته بدون تيم بوده است.

 

فلاويو در فصل 2007-2006 عضو تيم سولين كرواسي بود و در 24 بازي 3 گل به ثمر رساند. وي در فصل 2008-2007 به سيروكي بوسني پيوست اما دوباره به آلباني برگشت و براي تيمش 15 بازي كرد و يك گل هم زد. وي در زمستان سال گذشته به ماريبور قهرمان فصل گذشته ليگ اسلووني پيوست و در 11 بازي ليگ و 4 بازي حذفي تيمش را همراهي كرد.

 

از قرار معلوم مدير برنامه‌هاي هروه اوساله كه نتوانست شرايط عقد قرارداد اين بازيكن را با پرسپوليس مهيا كند زمينه حضور فلاويو در تهران و تمرين پرسپوليس را فراهم آورده است. هرچند كه شاهدان تمرين عصر پنج‌شنبه پرسپوليس مي‌گويند نمي‌توان با يك جلسه تمرين كيفيت كار اين بازيكن را ديد اما از آنجايي كه پرسپوليس نياز به مهاجم بلندزن دارد، حضور اين بازيكن در تمرين كمي عجيب است.

 

 

فلاويو قد بلندي ندارد و گفته مي‌شود بازيكني سرعتي است كه روي زمين و در چرخش‌ها خوب عمل مي‌كند. پرسپوليس البته از اين دست بازيكنان زياد دارد و رضايي، نوروزي، فشنگچي، علي عسگري و حتي زارع از اين خصوصيات بهره مي‌برند.

 

از طرفي گفته مي‌شود ارزش اين بازيكن در سايت بين‌المللي ترانسفر ماركت 250 هزار يورو اعلام شده است كه با توجه به رزومه كاري‌اش چندان مناسب به نظر نمي‌رسد. شايد علي دايي بعد از تمرين عصر جمعه درباره او تصميم‌گيري كند اما از آنجايي كه وي به مهاجم بلندزن نياز دارد بعيد نيست طي يكي دو روز آينده بازيكن ديگري در تمرين سرخ‌ها حضور يابد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)