یکشنبه 13 اردیبهشت(14:18) 

مرجع خبری پرسپولیس : از توهین به خوردبین تا دخالت نیروی انتظامی / درگیری بین لیدرها

تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله سه روز مانده به دیدار مقابل الشارجه امارات، در حالی تمرین کرد که متاثر از اتفاقات اخیر جو اردوی این تیم دستخوش حوادثی تازه بود.

برکناری افشین پیروانی از سمت مربیگری تیم فوتبال پرسپولیس این تیم را از روز گذشته در صدر اخبار فوتبال کشور قرار داده است. امروز نیز متاثر از همین مسئله جو تمرین سرخپوشان آشفته بود.

جمعی از هواداران که تعداد آنها کمتر از 50 نفر بود برای تماشای تمرین صبح یکشنبه پرسپولیس به ورزشگاه خیریه عمل آمده بودند. این تماشاگران مواضع متفاوتی داشته و پیش از آغاز تمرین سرخپوشان به مجادله لفظی با یکدیگر پرداختند.

تعدادی از آنها از تصمیم عباس انصاریفرد در برکناری افشین پیروانی دفاع می کردند و عده ای دیگر این تصمیم را به ضرر سرخپوشان دانسته و خواهان جدایی مدیر عامل پرسپولیس می شدند. درگیری آنها از حالت لفظی به جدال رو در رو تبدیل شده بود که احمدرضا عابدزاده مربی دروازه بانان تیم پرسپولیس دخالت کرد و هوداران معترض را از ورزشگاه بیرون کرد. نزاع آنها حتی به بیرون از ورزشگاه نیز کشیده شد تا با حضور ماموران نیروی انتظامی و یگان ویژه اوضاع آزام شود.

در این بین سه نفر از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس

 که طی چند روز اخیر مشکلاتی را برای محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به وجود آورده بودند با وی درگیری لفظی پیدا کردند.

در این بین یکی از هواداران معترض به محمود خوردبین فحاشی کرد و خطاب به پیشکسوت پرسپولیس الفاظی را به کار برد که باعث تاسف حاضرین در محل تمرین شد. خوردبین نیز با تنظیم استشهادی از حاضرین در پی شکایت از این لیدر برآمد.

پس از آرام شدن اوضاع، تعدادی از هواداران به محل تمرین پرسپولیس بازگشته و مربیان و بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 10:30 در ورزشگاه خیریه عمل آغاز شد. در ابتدا وینگادا حدود 15 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد پس از آن بازیکنان 5 دقیقه دویدند سپس به مدت 5 دقیقه به انجام حرکات کششی پرداختند.

بازی آقاوسط در سه گروه از دیگر بخشهای تمرین امروز تیم پرسپولیس بود که 10 دقیقه به طول انجامید. پس از آن بازیکنان در سه گروه به مدت 5 دقیقه به کار با توپ پرداختند. با اتمام این بخش، وینگادا برنامه های تمرینات تاکتیکی پرسپولیس را برای بازیکنان تشریح کرد و با تقسیم آنها به سه گروه طوسی، نارنجی و زرد، سوت آغاز فوتبال دست گرمی را به صدا درآورد.

در فوتبال درون تیمی که به مرور کارهای تاکتیکی اختصاص داشت، علی کریمی و بهادر عبدی با برتن کردن کاوری سبز نقش بازیکن آزاد را داشتند، چهره شاخص این فوتبال دست گرمی که 25 دقیقه به طول انجامید حمید علی عسگر بود که دو بار موفق به گلزنی شد . علی کریمی، رحمان رضایی، ایوان پتروویچ، هادی نوروزی، ابراهیم تره و پژمان نوری از دیگر گلزنان این بازی بودند. تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 11:40 دقیقه خاتمه یافت. کریم باقری تنها غایب تمرین صبح یکشنبه سرخپوشان بود.

مسعود زارعی و محسن خلیلی که با آسیب دیدگی دست به گریبان هستند به صورت اختصاصی تمرین کردند. افشین پیروانی همچون روز شنبه در تمرین صبح یکشنبه سرخپوشان نیز غایب بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)