پرسپولیس نیوز : تمرین تیم ملی فوتبال ایران امروز با ۱۹ بازیکن در زمین تمرین پژوهشگاه نفت پیگیری شد.

 تمرین تیم ملی ایران امروز با ۱۹ بازیکن پیگیری شد که رضا قوچان‌نژاد، علیرضا جهانبخش، میلاد محمدی، امیر عابدزاده، میلاد محمدی‌بازیکنان لژیونر ایرانی به تمرینات اضافه شدند و زیر نظر کی‌روش تمرین کردند.

* همچنین بازیکنان استقلال و پرسپولیس هم امروز به ساختمان پک اضافه شدند. از بازیکنان غایب استقلال و پرسپولیس می‌توان به محمد انصاری و امید نورافکن اشاره کرد.

* اشکان دژاگه، علی کریمی و همچنین امید ابراهیمی بازیکنانی که در لیست ۳۵ نفره کی‌روش قرار دارند در ساختمان پک مشغول انجام کارهای درمانی و فیزیوتراپی هستند تا شرایط ایده‌آلی به دست آورند.

* رشید مظاهری هم دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن در تمرینات حاضر شد تا زیر نظر مربی دروازه‌بانان تمرینات خود را با امیر عابدزاده، بیرانوند و حسینی ادامه دهد.

* بازیکنان ابتدا ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در ساختمان پک آماده شدند تا مشغول انجام کارهای بدنسازی شوند.

* بعد از آن خبرنگاران ۱۵ دقیقه از تمرین ملی‌پوشان در ساختمان پک گزارش تهیه کردند و بعد خارج شدند.

* تمرین تیم ملی ایران بعد از اینکه در ساختمان پک انجام شد ملی‌پوشان به همراه اتوبوس مخصوص تیم ملی راهی زمین تمرین پژوهشگاه نفت شدند تا از ساعت ۱۸ تمرینات خود را در زمین چمن پیگیری کنند.

* ابتدا تمرینات تیم ملی امروز با جدیت انجام شد چرا که ۱۹ بازیکن در تمرینات حضور داشتند و تمرینات کی‌روش حال و هوای متفاوتی داشت چرا که نم نم باران تمرینات خود را انجام دادند.

* ابتدا سیدجلال حسینی و علیرضا جهانبخش با خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط تیم ملی گفت‌وگو کردند.

* ۴ دروازه‌بان تیم ملی جداگانه زیر نظر مربی دروازه‌بانان تمرین خود را انجام دادند.

* ملی‌پوشان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس مشغول بازی آقاوسط شدند.

* کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال در تمرینات امروز کاملا جدی به نظر می‌رسید تا نشان دهد که از امروز کارش تا جام جهانی حساس است و باید ملی‌پوشان را آماده این مسابقات کند.

* در ادامه این تمرین مهدی تاج و ساکت رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال به تمرینات تیم ملی آمدند تا از نزدیک نظاره‌گر عملکرد ملی‌پوشان باشند.

* ملی‌پوشان بعد از اینکه بدن‌های خود را گرم کردند به گوشه دیگر زمین تمرین رفتند تا با توجه به آدمک‌هایی که در زمین قرار گرفته بود از بین آنها حرکت کنند و پاس‌های تک ضرب را تمرین کنند.

* تمرین تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه به روی خبرنگاران بسته شد تا اصحاب رسانه زمین تمرین را ترک کند و کی‌روش کارش را با ملی‌پوشان ادامه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)