مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی تمرین کرد که علی پروین از نزدیک و در کنار خبرنگاران شاهد تلاش سرخپوشان بود.

 

در تمرین امروز، ایمون زاید به تمرینات گروهی برگشت در حالی که همچنان تحت نظر کادر پزشکی قرار دارد. وحید هاشمیان هم به شکل کنترل شده در تمرین حاضر بود و کادر پزشکی از روند بهبودی او اعلام رضایت کرد.

 

جواد کاظمیان که روز سه شنبه آسیب دیده بود، دیروز از تمرین معاف شد و امروز همپای سرخپوشان تمرین کرد. علی عسگری و اولادی نیز همچنان برنامه های فیزیوتراپی را دنبال کردند.

 

تمرین امروز با گرم کردن آغاز شد، پس از آن دنیزلی برای سرخپوشان یک تمرین جدید به مورد اجرا گذاشت که پاسکاری با ضربه سر در گروه های 8 نفره بود. در این بازی هر بازیکن اشتباه می کرد، تنبیه می شد و باید نصف زمین را با 60 درصد توان می دوید.

 

پس از تمرین بازی در نیمی از زمین با چهار دروازه کوچک و پس از آن بازی با دروازه های بزرگ در دستور کار قرار گرفت که عاشوری هم همپای آنها بود. علیرضا محمد در این بخش از تمرین حضور نیافت.

 

گفتنی است؛ طبق برنامه کادر فنی، سرخپوشان فردا جمعه استراحت خواهند داشت و تمرین بعدی از روز شنبه از سر گرفته می شود که پشت درهای بسته و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)