مرجع خبری پرسپولیس : نخستين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازي جنجالي با استيل آذين برگزار شد.

نخستين تمرين تيم پرسپوليس پس از بازي با استيل آذين صبح امروز (شنبه) در مجموعه درفشي‌فر برگزار شد. در اين تمرين که از ساعت 11 آغاز شد بازيکناني که در بازي ديروز به ميدان رفته بودند با دويدن‌هاي نرم و حرکات کششي ريکاوري کردند، آن‌ها پس از 30 دقيقه تمرين مجموعه را ترک کردند و به سونا رفتند.

ساير بازيکنان پرسپوليس تمرينات متنوعي را پشت سر گذاشتند. آن‌ها بعد از دويدن، نرمش، حرکات کششي و … پاس کاري‌هاي دو به دو و در حال حرکت را مرور کردند. پس از آن در قالب چند گروه روي تمرين حفظ توپ متمرکز شدند و پس از آن پاس کاريهاي ترکيبي را از بين موانع مرور و پاس کاري‌هاي ترکيبي، ارسال سانتر از جناحين و ضربه به سمت دروازه را کار کردند.

 

علی دایی در تمرين امروز از بازيکنان خواست تا شوت‌هاي از پشت محوطه جريمه به سمت دروازه را کار کنند. بازيکنان پرسپوليس در ادامه و در بخش پاياني تمرينشان در نيمه‌اي از زمين در قالب دو تيم در مقابل هم روي ارسال سانتر به سمت دروازه کار کردند.

 

محمد منصوري که در بازي ديروز دقايقي به ميدان رفت در اين تمرينات حضور داشت. همچنين سکوبرت به طور اختصاصي تنها به دور زمين دويد. آرفي که در ميان بازيکن گروه اول قرار داشت پس از نيم ساعت اوليه زير نظر پزشک تيم به طور اختصاصي کار کرد.

حدود 25 تماشاگر که قالب آن‌ها را ليدرهاي پرسپوليس تشکيل مي دادند، تمرين امروز را از نزديک تماشا کردند و با شعارهایشان مربيان، بازيکنان و سرپرست باشگاه‌ پرسپوليس را تشویق کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)