پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز چهارشنبه را پس از جلسه با مدیر عامل جدید باشگاه، برگزار کرد.

سرخپوشان تمرین امروز چهارشنبه را از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس پیش از آغاز تمرین امروز، در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافت و بعد از بازدید از امکانات ورزشگاه و دیدار با اعضای تیم، ناظر نیم ساعت اول تمرین قرمزپوشان بود. مدیر عامل پرسپولیس همچنین دقایقی با مسوول چمن ورزشگاه به صحبت پرداخت.

تمرین بعد از صحبت‌های گابریل کالدرون با گرم کردن بدن‌ها استارت خورد. سپس بازیکنان در دو گروه به فوتبال هدفمند روی آوردند و پس از دقایقی، همین تمرین در سه گروه انجام شد.

در مرحله بعدی تمرین، قرمزپوشان بار دیگر به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه در نیمی از زمین به زدن ضربات ایستگاهی پرداختند و گروه دوم در نصف دیگر زمین با ارسال از جناحین به سمت دروازه شوتزنی کردند. با اعلام سرمربی، جای دو گروه بعد از ۲۰ دقیقه عوض شد.

تنها غایب تمرین امروز، فرشاد احمدزاده بود که به دلیل مصدومیت و با هماهنگی کادر فنی و کادر پزشکی در تمرین شرکت نداشت.

موسی سلامت جانباز ارزنده قرمزپوشان نیز امروز در محل تمرین پرسپولیس حضور داشت و دقایقی با مدیر عامل پرسپولیس به صحبت پرداخت.

بخش آخر تمرین هم به فوتبال اختصاص داشت که در قالب دو تیم قرمز و زرد در کل زمین به اجرا در آمد و بازیکنان بعد از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

گفتنی است؛ آخرین جلسه تمرینی قرمزپوشان پیش از سفر به تبریز و دیدار برابر تراکتورسازی، صبح فردا پنجشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)