مرجع خبری پرسپولیس : تمرین روز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس با حضور 3 بازیکن خارجی از ساعت 10:30 به وقت محلی در زمین شماره 3 برگزار شد.

 

بازیکنان 10 دقیقه قبل از آغاز تمرین در کنار زمین به ماساژ پرداختند. بازیکنان امروز با لباس های سفید و در یک هوای آفتابی و نسیم بهاری تمرین را پس از صحبت های حمید استیلی آغاز کردند.

 

 

دویدن دور زمین اولین مرحله تمرین بود که پس از آن بازیکنان در میانه میدان به گرم کردن بدن ها با حرکات کششی و نرمشی مشغول شدند.

 

حضور سه بازیکن خارجی در پست های دفاع وسط، دفاع کنار و مهاجم، تمرین صبح را جذاب تر کرده بود. بازیکنان در گروه های چهار نفره زیر نظر محسن عاشوری به تمرینات هوازی پرداختند.

 

علیرضا نورمحمدی پس از حضور در تمرینات گروهی، به همراه پزشک تیم، تمرینات اختصاصی انجام داد.

 

حمید استیلی بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد. یک گروه در ضلع شمالی و گروه دیگر در ضلع جنوبی قرار گرفتند که با سوت سرمربی به سمت میانه میدان، آرام حرکت می کردند و پس از سوت دوم، تا انتهای زمین سرعتی می دویدند.

 

میثاق معمارزاده پس از تمرینات گروهی با سعید عزیزیان به توپ گیری از جناحین پرداخت. استراحت در بین تمرینات هر چند دقیقه یک بار توسط استیلی اعلام می شد.

 

در ادامه بازیکنان در محوطه های کوچک به چهار گروه تقسیم شدند و بازی آقا وسط را به صورت تک ضرب در دستور کار خود دیدند.

 

گروه اول: منصوری، شکوری، مهاجم و مدافع خارجی. گروه دوم: سامان، هافبک پرتغالی، سیف الهی و حمزه پور . گروه سوم: شیری، بادامکی، علی عسگری و فشنگچی . گروه چهارم: نوری، غلامرضا رضایی، شیث رضایی و علیرضا محمد

 

فوتبال تحت فشار در قالب دو تیم از سوی کادر فنی در نظر گرفته شد.

 

تیم زرد: سعید عزیزیان، شیث رضایی، سامان آقازمانی، محمد منصوری، امیر حسین فشنگچی، غلامرضا رضایی، محمد نوری و رضا حمزه پور.

تیم سفید: میثاق معمارزاده، مجتبی شیری، حمیدرضا علی عسگری، روح اله سیف الهی، حسین بادمکی، ابراهیم شکوری و سه بازیکن خارجی در پست های دفاع وسط، دفاع کناری و مهاجم.

 

در پایان این دیدار تیم سفید با نتیجه پنج بر 3 به برتری رسید.

گل های تیم سفید توسط علی عسگری (2 گل)، مهاجم تونسی (دو گل) و روح اله سیف الهی به ثمر رسید. محمد نوری، محمد منصوری و رضا حمزه پور هم زننده گل های تیم زرد بودند.

 

فریادهای حمید استیلی و یادآوری نکات لازم در دستورات سرمربی از نکات جالب توجه در تمرین امروز صبح بود. دویدن دور زمین، انجام حرکات کششی و نرمشی و سرد کردن بدن ها آخرین بخش تمرین صبح روز چهارشنبه بود.

 

گفتنی است؛ تمرین بعدی سرخپوشان امروز (چهارشنبه) بعدازظهر از ساعت 18 به وقت محلی پیگیری می شود.

 

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین نوبت صبح امروز (چهارشنبه) استخر و سونا را برای بازیکنان اجباری اعلام کردند.

 

تمرینات پرفشار بدنسازی و تاکتیکی خستگی مفرطی را در بدن بازیکنان ایجاد کرده است که به همین منظور کادر فنی تصمیم گرفت بازیکنان حتما از استخر و سونا استفاده کنند تا خستگی از بدن های آنها رفع گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)