پرسپولیس نیوز: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بدون اطلاع قبلی تعطیل شد در حالی که اصحاب رسانه هیچ اطلاع قبلی از این تعطیلی کسب نکرده بودند.

در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس قهرمانی خود را روز گذشته در شهر مشهد تثبیت کرد، طبق برنامه اعلام شده در سایت رسمی این باشگاه قرار بود اولین تمرین پس از این قهرمانی امروز از ساعت ۱۱ صبح در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شود.

این در حالی است که وقتی خبرنگاران و هواداران در ساعت ۱۱ صبح به ورزشگاه شهید کاظمی مراجعه کردند از سوی مسئولان ورزشگاه شهید کاظمی به آنها گفته شد که تمرین امروز تیم پرسپولیس به دلیل اینکه این تیم شب گذشته دیر به تهران رسیده تعطیل است و شاگردان برانکو قرار است فردا از ساعت ۱۶ تمرینات خود را برای بازی با پارس جنوبی از سر بگیرند.

به دلیل عدم اطلاع رسانی دقیق، تعداد زیادی از خبرنگاران طبق اعلام قبلی امروز به محل تمرین پرسپولیس رفتند اما به یکباره متوجه شدند که تمرین با اعلام برانکو تعطیل شده است.

علاوه بر اصحاب رسانه حدود ۴۰ هوادار نیز برای تبریک قهرمانی به کادرفنی و بازیکنان امروز خودشان را به  ورزشگاه کاظمی رسانده بودند که آنها نیز با ناامیدی محل تمرین را ترک کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)