آمادگی پلیس و آتش نشانی برای دربی 73

مرجع خبری پرسپولیس : سازمان‌هاي آتش‌نشاني و اورژانس و فرماندهي انتظامي تهران بزرگ تمهيدات خود را براي پوشش امدادي و انتظامي شهرآورد روز جمعه پايتخت اعلا م كردند.

 

حسن عباسي درباره تمهيدات ايمني در شهرآورد روز جمعه 18 آذر ماه گفت: 6 دستگاه آمبولانس، يك دستگاه اتوبوس آمبولانس، 2 دستگاه موتور آمبولانس به همراه 21 نفر نيروهاي عملياتي اعم از پزشک، کارشناس و تکنيسين فوريت‌هاي پزشکي پوشش امدادي اين بازي را برعهده دارند.

وي با بيان اينكه از ساعت 15 ظهر روز جمعه تا پايان بازي پزشكان و تكنيسين‌هاي اورژانس در استاديوم يکصد هزار نفري آزادي مستقر خواهند بود، گفت: تماشاچيان مي‌توانند در صورت مشاهده حادثه به محل‌هاي استقرارآمبولانس‌هاي اورژانس تهران مراجعه يا با شماره 115 تماس بگيرند.

 

 

به گفته وي مصدومان احتمالي اين شهرآورد به صورت رايگان درمان خواهند شد.

 

استقرار40 آتش‌نشانان در ورزشگاه و مسيرهاي منتهي به محل بازي

همچنين فتح‌الله تيموري، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران درباره تمهيدات اين سازمان در شهرآورد روز جمعه گفت: 8 دستگاه خودرو آتش‌نشاني و 4 دستگاه موتورسيکلت به همراه انواع خاموش‌کننده در تمام مدت مسابقه در محوطه داخل ورزشگاه آزادي مستقر خواهد بود.

 

وي افزود: علاوه براين با توجه به شمار انبوه خودروهاي شخصي و عمومي هنگام برگزاري مسابقه، آتش‌نشانان با استقرار تمامي پارکينگ‌ها را تحت پوشش دارند.

 

تيموري با اشاره به ترافيک خودروها در راه‌هاي منتهي به ورزشگاه پس از پايان مسابقه گفت: تعدادي از آتش‌نشانان در بزرگراه‌هاي منشعب به ورزشگاه آزادي در آزادراه تهران-کرج، بزرگراه شهيد لشگري، جاده قديم کرج، بزرگراه آزادگان و حکيم به صورت ثابت و سيار مستقر خواهند بود.

 

وي افزود: شماري از آتش‌نشانان با خاموش‌کننده دستي در ورزشگاه آماده انجام هر گونه ماموريت و ارائه خدمات ايمني به شهروندان هستند.

 

وي با اعلام اينکه به منظور تامين ايمني بيشترتماشاگران با توجه به ازياد جمعيت شمار آتش‌نشانان هم بر حسب نياز افزوده خواهد شد، گفت: ايستگاه 20 آتش‌نشاني در ضلع‌غربي ورزشگاه آزادي به صورت ثابت و دائم مستقر است و به صورت شبانه‌روزي در خدمت شهروندان محدوده به ويژه مجموعه ورزشي آزادي خواهد بود.

 

معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران با بيان اينکه از ساعت‌ها قبل از بازي روز جمعه نيروهاي آتش‌نشاني در نقاط از پيش تعيين شده استقرار خواهند يافت، افزود: نيروهاي 5 ايستگاه به همراه گروه نجات آتش‌نشاني در محدوده اطراف ورزشگاه آزادي در آماده‌باش کامل هستند.

 

تيموري تصريح کرد: از يک روز قبل از برگزاري مسابقه آتش‌نشانان محدوده مجموعه ورزشي آزادي را تحت‌پوشش ايمني قرار مي‌دهند.

 

 تمهيدات انتظامي براي شهرآورد جمعه

همچنين سعيدفر، رييس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در مورد تمهيدات انتظامي در شهرآورد جمعه گفت: پليس به مانند مسابقات گذشته تمهيدات ترافيكي و انتظامي خاصي در اطراف استاديوم آزادي برقرار خواهد كرد.

 

وي با بيان اينكه پليس راهور و انتظامي به تماشاچيان خدمت‌رساني خواهند كرد اظهار اميدواري كرد كه تماشاچيان نيز با عوامل انتظامي مستقر در ورزشگاه براي خدمت‌رساني و انتظام بخشي همكاري كنند.

 

ممنوعيت توقف خودروها در اطراف استاديوم و مسيرهاي منتهي به ورزشگاه

سرهنگ بذرافشان، جانشين رييس پليس راهور تهران بزرگ نيز در مورد تمهيدات اين سازمان براي پوشش بازي روز جمعه با بيان اينكه از ظهر جمعه ماموران راهنمايي و رانندگي در مسيرهاي منتهي به ورزشگاه و در حاشيه بزرگراه‌ها مستقر خواهند شد گفت: هرگونه توقف در حاشيه استاديوم و مسيرهاي منتهي به ورزشگاه ممنوع و در اين راستا تعداد موردنياز جرثقيل براي حمل و جابجايي خودروهاي پارك شده در اين محل‌ها در نظر گرفته شده است.

 

وي ضمن توصيه به تماشاچيان براي استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي افزود: پليس راهور تهران آمادگي دارد بلافاصله پس از پايان بازي نسبت به تخليه و روانسازي معابر اطراف ورزشگاه اقدام كند.

 

تمهيدات ويژه شركت واحد اتوبوسراني تهران براي شهرآورد جمعه پايتخت

شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه به مناسبت برگزاري مسابقه فوتبال شهرآورد پايتخت كه از سري مسابقات جام حذفي در ساعت 16:15 روز جمعه18 آذر ماه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود با به كارگيري 1100 دستگاه اتوبوس و ميني‌بوس به دوستداران فوتبال خدمت‌رساني خواهد كرد.

 

بر اين اساس ناوگان اتوبوسراني تهران در 6 مسير اقدام به انتقال تماشاگران مي‌كند كه محل استقرار آنها به شرح زير است:

1- مقاصد خراسان و خاوران: محل پارك پاركينگ 19

2- مقصد ميدان انقلاب اسلامي: محل پارك پاركينگ 20

3- مقاصد ميدان آزادي و خاوران، محل پارك ضلع غربي ورزشگاه آزادي

4- مقصد ميدان آزادي، پاركينگ 19

5- مقصد امام حسين (ع): پاركينگ 20

6- مقصد ميدان رسالت، ضلع شرقي ورزشگاه آزادي

شركت واحد اتوبوسراني تهران ضمن تقدير مجدد از تماشاگران فهيم فوتبال انتظار دارد اين افراد براي استفاده بهينه از ناوگان اعزامي و حفظ و نگهداري آنها همكاري هميشگي را داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)