پرسپولیس نیوز : سخنگوی هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری بازی افتتاحیه لیگ برتر بین تیم‌های پدیده و پرسپولیس درنظرگرفته شده است.

علی رفسنجانی درخصوص برنامه‌های هیأت فوتبال خراسان رضوی برای برگزاری مطلوب افتتاحیه لیگ برتر در مشهد اظهار کرد: براساس تعامل با دستگاه‌های ذیربط این برنامه‌ها را پیش می‌بریم و انتظار داریم همه نهادهای مسئول در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است این‌که پس از درخواست‌های متعدد هواداران پرشور فوتبال خراسان برای برگزاری لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام، رایزنی‌های گسترده‌ای با آستان قدس رضوی داشتیم و الحمدالله در این زمینه نهایت همکاری انجام شده است.

سخنگوی هیأت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به حال و هوای مثبت شهر مشهد برای برگزاری افتتاحیه لیگ برتر، گفت: همه دستگاه‌ها در حال آماده‌سازی شرایط همزمان با ایام ولادت حضرت امام رضا علیه‌السلام هستند و اهتمام خوبی در این زمینه وجود دارد که امیدواریم عملکرد ما نیز کمافی‌السابق مورد رضایت هواداران و اهالی فوتبال استان قرار گیرد.

رفسنجانی با بیان اینکه یکی از مهمترین مسائل درخصوص رقابت‌های لیگ برتر مربوط به بحث تهمیدات برای حفظ نظم در برگزاری و بلیت‌فروشی مسابقات است، تأکید کرد: در این زمینه برنامه ویژه‌ای مدنظر قرار داده‌ایم و با هدف حفظ نظم و انضباط، در روز بازی و در محل ورزشگاه به هیچ عنوان بلیت‌فروشی نداریم.

وی ادامه داد: هواداران باید در روزهای پیش از برگزاری افتتاحیه لیگ برتر و بازی پدیده و پرسپولیس اقدام به تهیه بلیت از مبادی رسمی کنند و در این زمینه نیز تسهیلاتی فراهم شده است.

رفسنجانی گفت: جزئیات بیشتر درخصوص تسهیلات به‌زودی اعلام می‌شود؛ هرچند در مورد بلیت‌فروشی تهمیداتی اندیشیده‌ایم تا هواداران وفادار پدیده از تخفیفات ویژه در طول برگزاری مسابقات خانگی تیم برخوردار باشند و در این راستا قرار است بلیت‌ها در قالب دو بسته برای تمام ۱۵ بازی خانگی و یا مختص ۸ بازی خانگی با قیمت مناسب ارائه شود.

سخنگوی هیأت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به ایام میلاد باسعادت امام هشتم علیه‌السلام و دهه کرامت اظهار کرد: طبعاً برنامه‌های فرهنگی متعددی با همکاری نهادهای ذیربط حول محور دیدار پدیده و پرسپولیس خواهیم داشت و سعی می‌کنیم افتتاحیه لیگ برتر با شور و نشاط ویژه‌ای همراه باشد.

شایان ذکر است دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) بین تیم‌های پدیده خراسان و پرسپولیس تهران در روز پنجشنبه، چهارم مردادماه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)