پرسپولیس نیوز:باشگاه پرسپولیس پیشنهاد قطعی خود را برای لژیونر شدن مهدی طارمی به این بازیکن اعلام کرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم داشتند به ازای دریافت یک میلیون یورو اجازه خروج این بازیکن را صادر کنند. شرطی که طارمی قصد داشت با تخفیف گرفتن کاهش دهد تا راحت تر راهی اروپا شود. مدیران پرسپولیس در جلسه روز گذشته خود حاضر نشدند این رقم را کاهش دهند و طارمی باید علاوه بر بخشش مبلغی که از باشگاه طلبکار است پول هنگفتی را هم برای خروج از جمع شاگردان برانکو پرداخت کند.

تلاش طارمی برای گرفتن تخفیف از پرسپولیسی ها بی نتیجه مانده است و این بازیکن باید تا فردا جواب نهایی را برای پذیرش شرط مدیران باشگاه اعلام کند. در غیر اینصورت طارمی موظف می شود پاسپورت خود را به مسئولان باشگاه داده تا کارهای مربوط به صدور ویزایش برای حضور در اردوی اوکراین صادر شود. هیچ بعید نیست مهاجم گلزن پرسپولیس باز هم از طاهری فرصت بخواهد تا بتواند پول لازم را به باشگاه تزریق کرده و به هر قیمتی لژیونر شود.

احتمال می رود طارمی پول رضایتنامه اش را در چند قسط بدهد. باشگاه پرسپولیس حاضر نیست تخفیفی برای پرداخت رضایتنامه بدهد و به همین خاطر طارمی چاره ای جز پذیرش شرط پرسپولیسی ها ندارد تا بتواند در فصل منتهی به جام جهانی در اروپا بازی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)