یک جلسه محرومیت،  30 میلیون جریمه برای پرسپولیس ، 2 جلسه محرومیت 30 میلیون جریمه برای تراکتورسازی

 

مرجع خبری پرسپولیس : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پی اتفاقات روی داده در مسابقه هفته اول لیگ برتر باشگاه های کشور بین تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی با تشکیل جلسه فوری این دو تیم را محکوم کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، در پی خواست اصحاب فوتبال و رسانه کمیته انضباطی عصر امروز تشکیل جلسه فوری داده  و باشگاه های پرسپولیس و تراکتورسازی را به دلیل رفتارهای تماشاگران منتسب به این دو تیم محکوم کرد. بر اساس این حکم به دلیل توهین  و استعمال الفاظ رکیک نسبت به داوران و تیم مقابل و آتش زدن  و پرتاب اشیا محترقه و دود زا ، پرتاب سنگ ، بطری و اشیاء مختلف به داخل زمین مسابقه ، آتش زدن صندلی ها و هتک حرمت تماشاگران منتسب به تیم تراکتورسازی ، این باشگاه به توبیخ کتبی همراه با درج در پرونده ، 30 میلیون تومان جریمه نقدی و برگزاری دو مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگر محکوم شد .

 

همچنین تیم پرسپولیس به دلیل هتاکی تماشاگران منتسب به این تیم به توبیخ کتبی همراه با درج در پرونده ، 30 میلیون تومان جریمه نقدی و برگزاری یک مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگر محکوم شد .

 

 

رسول خطیبی بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی هم به دلیل رفتارهای تحریک آمیز و اعتراض به داور ، 5 میلیون تومان جریمه نقدی و دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد .

 

حکم صادر شده به گونه ای است که کاملا مشخص است به دلیل گرفتن حد میانه و جلوگیری از اعتراض هر کدام از باشگاه ها ، احکام صادره بسیار مشابه و نزدیک به هم صادر شده است . چراکه تنها تخلف تماشاگران تیم پرسپولیس هتاکی و بی احترامی تماشاگران منتسب به این تیم نسبت به تیم رقیب بوده است که همواره جهت تخلفات لفظی از تذکر و درج در پرونده در کمیته انضباطی استفاده شده بود و در صورت تکرار برای دومین بار این حکم تبدیل به محرومیت حضور تماشاگران شده است .

 

تیم پرسپولیس در حالی به این جریمه سنگین محکوم شده که باشگاه تراکتورسازی به دلیل تخلفات بسیار شدیدتری نسبت به تماشاگران پرسپولیس ، از جمله هتاکی به کاپیتان تیم حریف پیش از شروع مسابقه ، پرتاب بطری به خبرنگاران و عکاسان رسانه ها در بدو آغاز مسابقه که موجب فرار آنان به زمین چمن مسابقه شده  ، آتش زدن و شکستن صندلی های ورزشگاه آزادی ، پرتاب بطری های آب به سمت بازیکنان پرسپولیس هنگام زدن ضربه های کرنر و همچنین هتاکی و سر دادن شعارهای سیاسی و جدایی طلبانه در طول ساعات قبل و حین مسابقه ، تنها یک جلسه محرومیت بیشتر نسبت به پرسپولیسی ها ، بیش از پیش این حکم را زیر سوال میبرد.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)