مرجع خبری پرسپولیس : در آستانه برگزاری دربی هفتاد پایتخت باشگاه پرسپولیس برای هواداران خود مزیت های بی سابقه ای در نظر گرفته و در نظر دارد تعداد محدودی بلیط دربی هفتاد پایتخت را با تخفیف استثنایی به هواداران رسمی این تیم عرضه کند.

به گزارش مرجع خبری از سایت پرسپولیس کارت ، مسئول پروژه صدور کارت هواداری باشگاه پیروزی(پرسپولیس) با اعلام این خبر افزود : با توجه به مشکلات هواداران تهرانی و به خصوص شهرستانی پرسپولیس در تهیه بلیط مسابقات گذشته پرسپولیس و استقلال که حتی مشاهده می شد برخی هواداران برای تهیه بلیط یک شب قبل را در ورزشگاه آزادی به سر می بردند تصمیم گرفته شد  تعداد محدودی بلیط برای هواداران پرسپولیس از طریق اینترنت عرضه کنیم.

وی همچنین با اشاره به پیش فروش اینترنتی بلیط برای هواداران پرسپولیس تاکید کرد : تمام هوادارانی که تا کنون کارت هواداری خود را دریافت کرده و دارای شماره هوادارای می باشند می توانند بلیط دربی را با تخفیف ویژه تا سقف 20 درصد تهیه کنند. این دسته از هواداران می بایست با تماس با تلفن ها و یا مراجعه به سایت پرسپولیس کارت از نحوه دریافت بلیط اطلاع حاصل کنند.

 

همچین جهت رفاه حال هواداران افرادی که تاکنون موفق به دریافت کارت هوادارای خود نشده اند می توانند در تماس با مسئول صدور بلیط و ذکر نام این سایت به عنوان معرفی کننده  ، با در دست داشتن مدارک جهت دریافت بلیط دربی حاضر شوند.

هواداران می توانند برای دریافت بلیط با شماره تلفن 88876522  در ساعات اداری تماس گرفته و جهت پاسخ به سوالات و مشکلات خود  به سایت www.perspoliscard.com مراجعه نمایند.

 

http://www.perspolisnews.com/images/tumb/89/others/other11/bilit2.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)