مرجع خبری پرسپولیس : تورنمنت چهار جانبه فوتبال تهران به دليل انصراف اسپانسر اين بازي‌ها و عدم تمايل مس لغو شد.

قرار بود تورنمنت چهارجانبه با حضور تيم هاي پرسپوليس، سپاهان اصفهان، مس كرمان و تراكتورسازي تبريز فردا آغاز شود اما اين بازي ها به دليل عدم تمايل مس كرمان با وجود توافق قبلي براي حضور در اين تورنمنت و انصراف اسپانسر اين مسابقات لغو شد.
پرويز مظلومي كه پيش از اين از حضور در اين مسابقات استقبال كرده بود به دليل بازي هفته اول با تيم پرسپوليس در ليگ از حضور در اين تورنمنت ابراز پشيماني كرده است و اسپانسر اين بازي ها نيز با بروز چنين شرايطي از اعلام حمايت اين بازي‌ها انصراف داد.
حق‌وردي مسئول برگزار كننده اين تورنمنت گفت: براي برگزاري اين تورنمنت همه چيز مهيا بود و من حتي هتل‌هاي محل اقامت تيم ها را نيز هماهنگ كرده بودم كه در لحظه آخر باشگاه مس از حضور در اين رقابت‌ها انصراف داد.
وي افزود: متاسفانه يكي از روزنامه هاي سياسي امروز در مطلبي برگزاري اين بازي را به مسائل سياسي ربط داده است در حالي كه تمامي نهادهاي مربوطه و نيروي انتظامي همكاري لازم را با ما داشته اند و هيچ مشكلي براي برگزاري اين بازي نبود.

حق وردي ادامه داد: حتي برگزاري اين بازي را با سازمان ليگ هماهنگ كرده بوديم. وقتي مس انصراف خود را اعلام كرد باعث شد سازمان ليگ پيشنهاد بدهد كه اين بازي ها در نيم فصل انجام شود. اسپانسر هم با اين اوصاف انصراف خود را از حمايت اين بازي ها اعلام كرد.
وي تاكيد كرد: روزنامه اي كه امروز قصد داشته با نوشتن اين مطلب موضوع را امنيتي جلوه دهد بداند ما براي برگزاري اين بازي از استقلال دعوت به عمل نياورده بوديم كه اين تيم به خواهد به خاطر هوادارانش به ما پاسخ منفي بدهد. استقلال در برنامه هاي خود حضور در چنين تورنمنتي را پيش بيني نكرده بود و به همين دليل هم ما از اين تيم دعوتي نكرديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)