دوشنبه 3 فروردین:(21:30)

مرجع خبري پرسپوليس: کارشناس فوتبال کشور با اشاره به بازی خوب پرسپولیس در دیدار با الشباب گفت  پرسپولیس در این دیدار بسیار خوب کار کرد و حتی می توانست برنده بازی شود ولی تساوی این تیم مثل پیروزی شیرین بود.
محمد پنجعلی خاطرنشان کرد : پرسپولیس در مقابل الشباب یک دفاع منسجم و عالی را ایجاد کرد و بازیکنان این تیم به خوبی توانستند مانع بروز حملات تیم حریف شوند و اجازه ندادند تا خطری دروازه پرسپولیس را تهدید کند.

وی افزود : پرسپولیس در این دیدار نشان داد که می تواند یک تیم رویایی باشد و در جام آسیا موفق عمل کند اما باید آنان در ادامه نیز همین روند را ادامه دهند. من به آینده پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا بسیار امیدوار هستم و مطمئنم این تیم با ادامه این بازی ها می تواند مدعی در جام آسیا باشد.

کاپيتان سابق تيم پرسپولیس در مورد ابراهيم توره، مهاجم اين فصل این تیم گفت:‌ توره بازيکن خوبي نيست و من تا کنون از وی چيز خاصي نديده‌ام.

پنجعلی افزود:

 تمام بازي هاي پرسپولیس را دنبال مي‌کنم و به همه بازيکنان توجه خاصي دارم اما برخي از بازيکنان هنوز نمي‌دانند درچه تيم بزرگي بازي مي‌کنند. نمي‌خواهم تيم وارد حاشيه شود اما پرسپولیس بايد مهاجم بهتري نسبت به توره انتخاب مي‌کرد.

پنجعلي تصريح کرد: توره آنچنان که بايد به درد پرسپولیس نمي‌خورد و در حد يک بازيکن معمولي است، وي به درد تيم‌هاي معمولي مي‌خورد و در تيم‌هاي بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس جوابگو نيست.

وي خاطرنشان کرد:‌ توره بايد بداند که با وجود باقري در نيمکت، وي نيز بايد تحمل نيمکت نشيني را داشته باشد و خيلي زود عصبي نشود، توره هنگامي که به بازي مي‌آيد چندان مدافعان حريف را به زحمت نمي‌اندازد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)