مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم هیچ بازیکنی از شرایط فعلی استقلال سوء استفاده کند،گفت: توزی نباید علیه باشگاه در روزنامه‌ها صحبت می‌کرد بنابراین او می‌تواند به باشگاه بیاید و قراردادش را فسخ کند.

علی فتح الله زاده در گفتگو با مهر، در خصوص جدایی رودریگو توزی از تیم استقلال و مصاحبه ای که وی علیه باشگاه استقلال انجام داده ضمن بیان مطلب فوق گفت: مسئله توزی با سایر بازیکنانی که به مشکلات مالی اخیر باشگاه استقلال اعتراض دارند فرق می کند. درست است که در حال حاضر ما مشکل مالی داریم اما اجازه نمی دهیم بازیکنی در رسانه ما را تهدید کند.

وی در همین خصوص تاکید کرد: ما آمادگی کامل داریم تا هر بازیکنی که می‌خواهد قراردادش را فسخ کند. این موضوع را به مدیر برنامه‌های توزی نیز اعلام کرده ایم که اگر می خواهد می تواند به باشگاه بیاید و قراردادش را فسخ کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درهمین خصوص تاکید کرد: درست است که ما در شرایط حاضر بی پول هستیم اما به هیچ یک از بازیکنان پولی نداده ایم. چرا در خصوص مشکلات مالی اخیر بازیکنان خارجی دیگر تیم مانند جانواریو یا ساموئل اعتراض نمی کنند؟ ما درباشگاه استقلال اجازه نمی دهیم بازیکنی از وضعیت بد مالی که داریم سوء استفاده کند ضمن اینکه بازیکنان باید بدانند رسانه ها جای صحبت کردن علیه باشگاه و تهدید کردن نیست.

فتح الله زاده تاکید کرد: ما توزی را احضار کرده ایم تا ببینیم چرا بدین شکل مصاحبه کرده و کار را به رسانه ها کشانده است. این بازیکن باید بداند که جای اعتراض در روزنامه ها نیست. مطمئن باشید ما با چنین مسائلی برخورد می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)