پرسپولیس نیوز: محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت که شورای تأمین استان اصفهان تصمیم گرفته که ۳۰ درصد سکوها در دیدار سرخپوشان مقابل سپاهان به پرسپولیس و ۵۰ درصد سکوها به تماشاگران سپاهان اختصاص یابد.

محسن خلیلی درباره تقسیم ۷۰ به ۳۰ درصد سکوهای ورزشگاه نقش جهان اصفهان به نفع تیم فوتبال سپاهان در دیدار امروز (چهارشنبه) دو تیم گفت: عرب جلسه‌ای با شورای تأمین استان اصفهان داشت و به صورت جدی از حق پرسپولیس دفاع کرد. او درخواست کرد که سکوهای ورزشگاه مطابق قانون به صورت ۵۰-۵۰ میان هواداران دو تیم تقسیم شود، اما شورای تأمین دستوراتی داشت که شرایط به گونه دیگری باشد.

وی ادامه داد: مطابق شرایطی که به ما گفته شده، ۵۰ درصد سکوها برای هواداران سپاهان، ۳۰ درصد سکوها برای هواداران پرسپولیس و ۲۰ درصد باقی‌مانده ورزشگاه نیز خالی خواهد بود. باشگاه پرسپولیس همیشه به قوانین و آیین‌نامه‌ها احترام گذاشته و تلاش کرده بازی جوانمردانه را در داخل و خارج از زمین دنبال کند. سلامت و شادی هواداران میلیونی ما خیلی مهم است و اگر برخی قوانین باعث می‌شود کوتاه بیاییم و به شرایط جدیدی تن بدهیم، به خاطر سلامت هواداران ماست.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری به برگزاری دیداری جوانمردانه گفت: امیدوارم در این مسابقه همانند دیدارهای قبلی،‌ شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم و هواداران خونگرم و بامعرفت پرسپولیس را شاد کنیم. تلاش می‌کنیم پس از هت‌تریک قهرمانی لیگ برتر، در جام حذفی هم به قهرمانی دست یابیم.

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۲۱ امروز، در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)