پرسپولیس نیوز: مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس گفت: به خاطر تاخیر در پرواز به کنفرانس خبری در اصفهان نرسیدیم و از این بابت بخاطر معطلی خبرنگاران عذرخواهی می کنیم.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس گفت: به خاطر تاخیر در پرواز به کنفرانس خبری در اصفهان نرسیدیم و از این بابت بخاطر معطلی خبرنگاران عذرخواهی می کنیم و اقای گل‌محمدی هم تمایل داشتند حتما پاسخگوی خبرنگاران باشند.

علیرضا اشرف افزود: ما بخاطر تاخیر در پرواز تقریبا زمانی از فرودگاه اصفهان خارج شدیم که با زمان شروع کنفرانس خبری یکی بود. مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان هم وقتی در فرودگاه بودیم گفتند که دیگر دیر شده و تا به محل کنفرانس برسید از ساعت ۱۹ هم گذشته. آقای گل محمدی همواره برای خبرنگاران احترام قائل بوده‌اند و حتی گفتند که خبرنگاران اصفهانی نیز زمانی که در ذوب‌آهن بودیم همیشه حامی ما و تیم بودند و من دوست دارم حتما در کنفرانس پاسخگوی سوالات آنها باشم.

او ادامه داد: ساعت ۱۹:۱۰ به هتل رسیدیم و آقای گل‌محمدی گفتند اگر الان هم امکان حضور در نشست خبری باشد مشکلی ندارم که بلافاصله بنده با مدیر رسانه‌ای سپاهان تماس گرفتم اما ایشان تشکر کرده و گفتند خبرنگاران محل نشست را ترک کرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)