پرسپولیس نیوز: یک عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص رفع محرومیت باشگاه پرسپولیس از حضور تماشاگرانش توضیحاتی را ارائه کرد.

پس از قرعه کشی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر، یکی از موارد قابل توجه محرومیت حضور طرفداران پرسپولیس در اولین میزبانی آنها در سری جدید مسابقات بود.

باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلفات دیدار مقابل سپاهان در بازی نیمه نهایی جام حذفی از یک جلسه حضور هوادارانش در بازی خانگی محروم شد بود. سایت رسمی باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد که این محرومیت تعلیقی بوده و با اصلاحیه‌ای که صورت گرفته است آنها در هفته اول برای حضور تماشاگران در دیدار مقابل پارس جنوبی جم مشکلی نخواهند داشت.

با مراجعه به سایت فدراسیون و مشاهده حکمی که در تاریخ ۱۳۹۸/۴/۱۷ صادر شده است نشان می‌دهد که برخلاف آنچه در ابتدا اعلام شده بود، در پرانتز به این اشاره شده که حکم محرومیت تعلیقی بوده است!

در این رابطه با حسین عبداللهی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم. عبداللهی اظهار داشت: آن زمان که رای صادر شد سایت فدراسیون همان زمان تعلیقی را نزده بود. چند ساعت بعد دوستان ما حکم را نگاه می‌کنند و توضیح دادند تا روابط عمومی فدارسیون این حکم را اصلاح کند.

او ادامه داد: رای آن زمان مبنی بر یک جلسه محرومیت و پرداخت جریمه نقدی بود و محرومیت هواداران هم برای پرسپولیس و سپاهان تعلیقی بود. من مدتی که این حکم صادر شده بود عضو کمیته انضباطی بودم؛ مدتی حضور نداشتم و در حال حاضر به آنها کمک می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)