مرجع خبری پرسپولیس : بیست و یکمین هفته از مسابقات لیگ باشگاه های عربستان سعودی با توقف الهلال مقابل الرائد و برتری پرگل الاهلی مقابل الاتفاق پیگیری شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ الهلال که دوشنبه شب در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده به مصاف الرائد رفته بود با نتیجه تساوی یک بریک متوقف شد.

 

در این بازی ابتدا تیم الهلال با گل دقیقه 34 سعد الحارثی از میزبان خود پیش افتاد اما با گلزنی یحیی المسلم در دقیقه 80 کار دو تیم به تساوی کشیده شد.

 

الهلال با این تساوی 47 امتیازی شد و نتوانست جایگاه خود را از رده دوم جدول لیگ برتر عربستان ارتقا بخشد.

 

الهلال عربستان یکی از تیم‌های هم‌گروه پرسپولیس در گروه D مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیاست که در آن تیم‌های الغرافه قطر و الشباب امارات نیز حضور دارند.

 

دوشنبه شب همچنین تیم الاهلی که در گروه C مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم‌های النصر امارات، لخویای قطر و سپاهان ایران هم‌گروه است در ورزشگاه محمد بن فهد شهر دمام به مصاف الاتفاق رفت و با چهار گل میزبان خود را شکست داد. برای الاهلی در این بازی خارج از خانه عماد علی الحوسنی (33 و 75) و ویکتور سیموئز (47 – پنالتی و 49) گل زدند. الاهلی با این پیروزی 52 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده دوم جدول لیگ برتر عربستان استحکام بخشید.

 

جدول رده بندی لیگ برتر عربستان:
1- الشباب 53 امتیاز
2- الاهلی 52 امتیاز – حریف سپاهان
3- الهلال 47 امتیاز – حریف پرسپولیس
4- الاتفاق 42 امتیاز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)