پرسپولیس نیوز: به دلیل انفجار یک نارنجک دودزا خورشیدی برای لحظاتی بازی فولاد و پرسپولیس را متوقف کرد.

به دلیل انفجار یک نارنجک دستی در ورزشگاه، برای لحظاتی بازی‌های فولاد و پرسپولیس توسط اشکان خورشیدی متوقف شد. خورشیدی به دلیل التهاب در ورزشگاه به کنار زمین آمد اما با بهبود شرایط بازی ادامه پیدا کرد.

* مهدی ترابی گلزن تیم پرسپولیس در بازی با فولاد از ناحیه پا مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

*‌ در اواسط نیمه دوم با بطری آب به سر مهدی ترابی ضربه زدند.

* کنعانی‌زادگان در یک صحنه از هواداران پرسپولیس خواست تا این تیم را مورد تشویق قرار دهند که این مسئله با اعتراض بازیکنان فولاد همراه شد.

* پیش از آغاز بازی بازیکنان پرسپولیس به سمت نیمکت فولاد رفتند و با جواد نکونام به خوش‌وبش پرداختند.

* در صحنه‌ای که داور برای پرسپولیس یک ضربه پنالتی زودهنگام گرفت، جواد نکونام اعتراض شدیدی به داور داشت و دقایقی با داور چهارم در این باره گفت‌وگو کرد. او همچنین در صحنه دیگر اعتقاد داشت که لوسیانو پریرا در محوطه جریمه حریف خطایی مرتکب نشده بود که این اعتراض او نیز با تذکر داور همراه بود.

* در حالی که مسئولیت سازماندهی جایگاه خبرنگاران در همه ورزشگاه‌ها با سازمان لیگ و هیئت‌های فوتبال است، در این بازی افراد متفرقه زیادی در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند و مشکلاتی را به وجود آوردند، به طوری که خبرنگاران برای نشستن مشکل پیدا کردن جا پیدا می‌کردند و همین عامل منجر به درگیری لفظی بین آنها و افراد متفرقه حاضر در جایگاه خبرنگاران شد. این در حالی است هیئت فوتبال خوزستان که بارها سابقه ناهماهنگی در برگزاری مسابقات داشته است، در بازی امروز هیچ نماینده یا مسئول رسانه‌ای را در جایگاه خبرنگاران قرار نداده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)