پرسپولیس نیوز : تیم‌های استقلال و استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید.

استقلال و استقلال خوزستان در ادامه دیدارهای هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۱ جمعه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب استقلال:مهدی رحمتی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، روزبه چشمی، امید نورافکن (مهدی قائدی – ۶۴)، سرور جپاروف (مجتبی جباری – ۶۶)، داریوش شجاعیان، جابر انصاری (سجاد شهباززاده – ۷۷) و علی قربانی.

ترکیب استقلال خوزستان: وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، رضا چرملاکعب، سعید زارع، حسین صادقی (یونس دلفی – ۶۶)، حسین بهرامی (سلمان بحرانی – ۵۹)، علیرضا زندوی (وحید عسگرپور – ۸۰) و ابوالفضل اعلایی.

استقلال اولین امتیاز خود در فصل جدید را در شرایطی کسب کرد که علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی قول داده بود از استقلال مورد علاقه‌اش در این بازی رونمایی می‌کند اما تنها تیم لیگ برتر است که هنوز گل نزده است و یک صفر بزرگ مقابل نام این تیم قرار گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)