مرجع خبري پرسپوليس: تیم فوتبال پرسپوليس تهران براي فصل جديد ليگ برتر قصد استخدام دو بازيکن برزيلي را دارد که اين دو بازيکن ديروز وارد ايران شدند و امروز در تمرينات سرخپوشان شرکت خواهند کرد.

يکي از اين بازيکنان ” تياگو آلوز فراگا” است که  در يک تيم دسته سومي در سري C برزيل بازي مي کند. تياگو که متولد 1981 و 28 ساله است در پست هافبک دفاعي بازي مي کند  و اخرين تيم وي  ميکستو مي باشد که در دسته سوم ليگ برزيل حضور دارد.

 
تياگو بيشتر دوران فوتبال خود را در تيم گوياس سپري کرده است و از سال 99 تا 2005 در اين تيم  سرشناس برزيلي توپ زده است. وي با اين تيم يک بار قهرمان دسته دوم و 4 بار نيز قهرمان ليگ ايالتي شده است.او شرايطي شبيه به دي كارمو دارد كه با تبليغ هاي افشين قطبي به پرسپوليس آمد ولي از لحاظ فني در سطح پائيني قرار داشت.
دور ازذهن نيست كه داستان دي كارمو براي اين برزيلي هاي جديد هم تكرار شود و نكته نااميد كننده اين است كه پرسپوليس در سال هاي اخير هميشه از جذب بازيكن خارجي ضرر كرده است.

 تياگو در فصل  06-2005 به تيم ناوال پرتغال پيوست و يک فصل و نيم در اين تيم بازي کرد. در بازگشت مجدد به برزيل وي در تيمهاي  فيگوئيرنزه،  پائوليستا ، آپارسيدنزه، رکرتيوو کاتالانو و ميکستو بازي کرده است که همگي اين تيمها در دسته هاي سوم و چهارم برزيل حضور دارند.پرسپوليس در فصل گذشته يک بازيکن برزيلي از دسته سوم استخدام کرده بود که باعث ايجاد مشکلات فراواني براي سرمربي و مديريت باشگاه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)