پرسپولیس نیوز : سازمان لیگ فوتبال درباره دیدار سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس امروز (سه شنبه) بعد از ظهر تصمیم‌گیری می‌کند.

 دیدار سوپر جام بین استقلال و پرسپولیس پس از پایان لیگ هفدهم همواره با اخبار ضد و نقضی مبنی بر لغو یا برگزاری همراه بوده است.

دلیل به وجود آمدن این اخبار استقلالی‌ها بودند که به زمان برگزاری این دیدار در تاریخ ۲۹ تیر ماه اعتراض داشتند. آنها از همان ابتدا اعلام کردند که در زمان برگزاری این دیدار در اردو به سر می‌برند و حتی اگر در اردو هم نباشند به این خاطر که بازیکنانشان تا از مراحل بدنسازی خارج شده‌اند، در این بازی شرکت نمی‌کنند تا بازیکنانشان را در آستانه لیگ برتر به خاطر مصدومیت از دست ندهند.

آبی پوشان پایتخت در حال‌ حاضر در اردوی ترکیه به سر می‌برند و پنج‌شنبه ۲۸ تیر ماه راهی آلمان می‌شوند تا در دیداری تدارکاتی به مصاف کارلسروهه بروند و در تاریخ یکم مرداد ماه به ایران باز گردند.

همچنین با اعلام حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان خواهان برگزاری دیدار سوپر جام در همان تاریخ ۲۹ تیر ماه هستند و تنها در صورتی حاضر به تعویق افتادن آن هستند که سوپرجام پس از پایان محرومیت پرسپولیس از نقل‌ و انتقالات و در نیم فصل برگزار شود.

با این اوصاف احتمال لغو این دیدار بیشتر از برگزاری آن است. در هر صورت طبق اخبار رسیده امروز (سه‌شنبه) بعد از ظهر سازمان لیگ فوتبال تصمیم نهایی خود را درباره برگزار شدن یا نشدن سوپرجام اعلام خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)