پرسپولیس نیوز: پس از اینکه حمیدرضا جهانیان امروز در دادسرا حاضر شود مسئولان مربوطه در مورد مالکیت باشگاه نفت تصمیم‌گیری می‌کنند.

روز گذشته حمیدرضا جهانیان مالک موقت باشگاه نفت تهران با شکایت شرکت نفت پارس به دلیل بدهی بازداشت شد.

با توجه به موقت بودن حکم جهانیان برای مالکیت نفت تهران و همچنین با توجه به اتفاقی که روز گذشته برای او افتاد، وضعیت این باشگاه تهرانی باز هم بلاتکلیف شد. جهانیان امروز باید در دادسرا حاضر شود تا بابت پرونده‌ای که به خاطر آن بازداشت شده مراحل قانونی را طی کند.

طبق گفته رضا گل‌محمدی مدیر اداره کل ورزش استان تهران، پس از اینکه جهانیان امروز در دادسرا حاضر شد، اداره کل ورزش استان تهران پس از هماهنگی با قاضی این پرونده و شخص جهانیان، در خصوص مالکیت باشگاه نفت تصمیم‌گیری خواهد شد. باید دید تا پایان وقت اداری امروز چه فعل و انفعالاتی در خصوص باشگاه نفت رخ می‌دهد و آیا مسئولان مربوط به این واگذاری به این نتیجه می‌رسند که جهانیان صلاحیت مالک بودن این باشگاه قدیمی تهران را دارد یا خیر.

چند روز قبل در حالیکه به نظر می‌رسید با توجه به نوع فعالیت جهانیان در باشگاه نفت، اداره کل ورزش استان تهران مجوز فعالیت جهانیان را برای ادامه حضورش در این باشگاه قدیمی تأیید نمی‌کند اما رضا گل‌محمدی در نشست خبری خود اعلام کرد که ادامه حضور جهانیان در باشگاه نفت برای یک ماه دیگر تمدید شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)