چهارشنبه 25 دی(12:27)

مرجع خبری پرسپولیس:عباس انصاریفرد: تکلیف کادر فنی پرسپولیس امروز مشخص می شود/ کاری به بیرون باشگاه ندارم

 مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه تصمیماتش در جهت تقویت کادر فنی سرخپوشان خواهد بود گفت: در

 پایان نشست امروز با پیروانی و دستیارانش در خصوص کادر فنی تصمیم گیری خواهیم کرد.

عباس انصاریفرد در حاشیه نشست امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: کادر فنی فعلی پرسپولیس با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و روز جمعه و بازی مقابل فولاد تیم را هدایت خواهد کرد. هر حرکتی که در تیم فوتبال پرسپولیس انجام شود در جهت تقویت کادر فنی فعلی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه افشین پیروانی با قدرت به کار خود ادامه می دهد و در تیم فوتبال پرسپولیس می ماند، در خصوص شایعه حضور لوکا بوناچیچ در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز هیچ چیز به طور قطع مشخص نیست امروز نشستی با اعضای کادر فنی داریم که طی آن پیرامون ادامه کار پیروانی و دستیارانش تصمیم گیری خواهیم کرد. شاید در پایان جلسه امروز تصمیماتی اتخاذ شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تا تصمیمی قطعی اتخاذ نشود هیچ چیزی را اعلام نمی کنیم و هر تصمیمی که از سوی مدیریت و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اتخاذ شود از جانب من رسما اعلام خواهد شد.

انصاریفرد خاطرنشان کرد: اگر تصمیم بر تغییرات کادر فنی باشد و مربی جدیدی به پرسپولیس بیاید که از سوی من اعلام می شود در غیر اینصورت کماکان افشین پیروانی سرمربی تیم خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تیم فوتبال پرسپولیس نیاز به یک دروازه بان جدید دارد افزود: برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیاز داریم که تیم خود را با یک دروازه بان جدید تقویت کنیم در همین رابطه مذاکراتی با سازمان لیگ داشته ایم تا بتوانیم این نیاز خود را برطرف سازیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به اینکه مشکل باشگاه پرسپولیس با افشین قطبی برطرف شده است تاکید کرد که مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مطالبات باشگاه را پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: برای اداره باشگاه پرسپولیس برنامه های ویژه ای دارم که بزودی آنها را اعلام خواهم کرد آنچه مسلم است پرسپولیس ظرف بزرگی است که باید آن را به سرانجام برسانیم و در حد نام بزرگش آن را پرورش و رشد دهیم.

انصاریفرد با تاکید بر اینکه حرکتش در باشگاه پرسپولیس رو به جلو خواهد بود در خصوص اختلاف نظر برخی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با اعضای کادر فنی این تیم گفت: من به آنچه در بیرون می گذرد کاری ندارم. برای من مهم تیم پرسپولیس است و باید به گونه ای عمل کنم که در تیمم هیچ شایعه و حاشیه ای نباشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)