مرجع خبری پرسپولیس : تمرین چهارشنبه سرخپوشان از ساعت 11 صبح زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

 

زاید، علی عسگری و اولادی نفراتی بودند که با تیم تمرین نکردند. در این میان دو نفر اول دور زمین دویدند و بعد فیزیوتراپی کردند اما اولادی کاملا در اختیار کلینیک بود تا روی موضع آسیب دیده کار شود.

 

قبل از شروع تمرین، وحید هاشمیان از کادر پزشکی اجازه تمرین گرفت، البته او همچنان نباید فشار زیادی بیاورد.

 

جواد کاظمیان هم که در تمرین دیروز از ناحیه داخل زانو ضربه خورده بود به توصیه کادر پزشکی از اواسط تمرین برای استراحت کنار رفت. پزشک تیم مشکل او را جدی ندانست و احتمالا از فردا بدون مشکل تمرین خواهد کرد.

 

تمرین امروز سرخپوشان با گرم کردن زیر نظر محسن عاشوری آغاز شد. این گرم کردن با کار با توپ ادامه پیدا کرد که به پاس های بلند و کوتاه و ضربات سر اختصاص داشت.

 

پس از آن، یک تمرین خاص توسط دنیزلی طراحی شد. در این تمرین بازیکنان دور تا دور ایستاده، دست یکدیگر را گرفتند. آنها با هم پاسکاری می کردند و یک نفر که داخل حلقه بود باید توپ را می گرفت. در ادامه سانتر از جناحین و ضربه به دروازه در دستور کار قرار گرفت تا اینکه نوبت به فوتبال گل کوچک در نصف زمین رسید. آخرین برنامه تمرین هم بازی دو تیم مشکی و زرد با دروازه های اصلی در نصف زمین بود که در جریان آن محسن عاشوری هم پا به توپ شد.

 

قبل از بازی فوتبال هم چهار دروازه بان پرسپولیس زیر نظر انور لوگوشیچ تمرین کردند. در این تمرین میثاق معمارزاده با وجود مصدومیت در تمرین دیروز، پرانگیزه و پر تحرک نشان می‌داد به طور کلی دنیزلی و لوگوشیچ توانسته‌اند حس رقابت خوبی را ایجاد کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)