مرجع خبری پرسپولیس : تیاگو فراگا، هافبک جنگنده پرسپولیس در تمرینات حضوری آماده دارد. حضور جدی تیاگو در تمرینات و دوری این بازیکن از حواشی فوتبال، او را به یکی از آماده های پرسپولیس تبدیل کرده است.

بازی پرسپولیس مقابل راه آهن شباهتی به نمایش خوب سرخپوشان در برابر صنعت نفت آبادان نداشت. دلیل آن چه بود؟

راه آهن تیم بسیار خوب و منسجمی بود. به نظرم از تیم صنعت نفت قویتر بود و البته تلاش ما هم در نهایت به جایی نرسید و گرنه بازیکنان در این بازی هم مثل بازی با صنعت نفت، تلاششان را کردند.

اما پرسپولیس در بازی با صنعت نفت هماهنگتر کار کرد که در بازی برابر راه آهن به چشم نمی خورد. نقش هافبک ها در این ناهماهنگی را چقدر می دانی؟ آیا هافبکهای تیم توانستند مهاجمان را به درستی تغذیه کنند؟

پرسپولیس هافبکهای خوبی دارد. از مازیار زارع تا بقیه هافبکها، کیفیت مناسبی دارند و با توجه به صلاحدید کادر فنی، ترکیبی از آنها به میدان میرود. کیفیت عملکرد هافبکها تغییری نکرده بود اما این بازی مثل دیدار صنعت نفت، خوب پیش نرفت. من فکر نمیکنم چیزی تغییر کرده بود.

سال گذشته پرسپولیس در بوشهر نتیجه خوبی نگرفت. در آن دیدار تو از روی نیمکت بازی را دنبال کردی. فکر می کنی این بار در بوشهر چه نتیجه ای حاصل شود و پرسپولیس چطور کار کند؟

مسلما بازی سختی خواهد بود. چرا که شاهین تیم بسیار خوبی است و در زمین خودش هم بازی میکند. بازی خارج از خانه به خودی خود شرایط خاص خودش را دارد، چه برسد در برابر تیم پر تلاش بوشهری. برای ما 3 امتیاز این بازی مهم است و اگر بتوانیم با یک گل هم پیروز شویم، نتیجه بسیار خوبی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)