مرجع خبری پرسپولیس : روز پس از استعفای دایی جمله ای از زبان سرمربی سابق پرسپولیس در اکثر روزنامه ها برجسته شده است که برای این مربی به مانند خودزنی می باشد.

 

« توطئه ای در کار نبود ، توانایی ام همین قدر بود» . این جمله را بیشتر روزنامه های ورزشی امروز از زبان علی دایی نقل کرده و نتیجه گرفته اند که خود دایی هم معتقد به شایستگی پرسپولیس برای حضور در رتبه هفتم جدول بوده است.

 

این در حالی است که سخن دایی در خصوص عدم وجود توطئه ، خطاب به بازیکنان این تیم بود که متهم به کم کاری شده بودند و مربی تیم نخواست زحمت شاگردانش را زیر سوال برده و یا آنان را در سیبل اتهامات قرار دهد و به این ترتیب مسئولیت عدم نتیجه گیری را متوجه خود کرده و گفت با رفتن من روند نتیجه گیری تیم درست خواهد شد .

 

 

مسلماً با تغییر یک شبه مربی ، نه بازیکنان قرار است مسی و رونالدو شوند و نه مربی جدید قرار است روح قدسی در وجود آنان بدمد که بازی شان از این رو به آن رو شود .  اما کیست که اشتباهات مهلک داوری که چندین و چند امتیاز از پرسپولیس گرفته و کمر تیم را شکست را فراموش کند که برای اعتراض به این وضع اسفبار مهر سکوت بر دهان سرمربی تیم پرسپولیس زدند و او را ممنوع المصاحبه کردند اما پرویز مظلومی ، همتای او در نیمکت آبی پوشان که درابتدای فصل با مصاحبه های مطبوعاتی آب و تاب دارش در قامت دفاع از داور و داوری ظاهر می شد اکنون درپی جابجایی یک اوت و پنالتی گوش فلک را کر می کند و کسی جلو دار او نیست.

 

 

دایی زمانی که با شکست های پیاپی مواجه شد گفت که می ماند و این وضع را درست می کند اما وقتی دید که اتفاقات از دایره قدرت او خارج است فرار را بر قرار ترجیح داد تا شاید روی خوشی به این تیم نشان دهند اما مسببین این پروژه را هرگز نخواهد بخشید.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)