بيادي: قرارداد واگذاري ورزشگاه امام رضا(ع) به باشگاه استيل آذين لغو شد
مرجع خبری پرسپولیس :
نايب رييس شوراي اسلامي شهر تهران از لغو شدن قرارداد واگذاري ورزشگاه تازه تاسيس امام رضا (ع) در جنوب تهران به باشگاه ورزشي استيل آذين خبر داد و گفت : اين قرارداد که در قالب تفاهم نامه استفاده اختصاصي از ورزشگاه است ،ارزشي ندارد.
ورزشگاه 10 هزار نفري امام رضا در محله يافت آباد که پس از سه سال زمان ساخت، شهريور ماه گذشته از سوي شرکت توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران با صرف هزينه اي بيش از 10 ميليارد تومان آماده بهره برداري شده بود از سوي بخش هاي ديگر شهرداري به باشگاه فرهنگي – ورزشي استيل آذين اجاره داده شده بود.
در حالي که بنا بر سياست هاي اعلامي از سوي محمد باقر قاليباف شهردار تهران، اين ورزشگاه جهت کاهش فاصله شمال و جنوب پايتخت در منطقه اي محروم از سوي شرکت توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران با بالاترين استانداردهاي ساخت فضاهاي ورزشي احداث شد، سازمان املاک و مستغلات شهرداري به عنوان ثبت کننده دارايي هاي شهرداري تهران اين ورزشگاه را تحويل گرفته تا در حساب هاي شهرداري ثبت کند.
اما پس از ثبت ورزشگاه به عنوان دارايي شهرداري تهران در قالب تفاهم نامه اجاره اين ورزشگاه به باشگاه استيل آذين تهران واگذار مي شود.
امضاي اين قرارداد اجاره بدون اطلاع شوراي شهر تهران و در حالي که ورزشگاه بايد مورد استفاده عموم شهروندان قرار گيرد با اعتراض گسترده برخي اعضاي شوراي شهر تهران همچون حسن بيادي، حبيب کاشاني و خسرو دانشجو مواجه شد و خواستار لغو اين تفاهم نامه شدند.
حسن بيادي نايب رييس شوراي اسلامي شهر تهران در اين باره گفت: واگذاري اين ورزشگاه به بخش خصوصي تخلف بوده و بدون اطلاع شوراي شهر انجام شده است.
وي با بيان اينکه اين ورزشگاه از پول عمومي شهر ساخته شده است ، تاکيد کرد: پس از پيگيري هاي اعضاي شوراي شهر تفاهمنامه صورت گرفته ملغي شده و کميته اي متشکل از نمايندگان شورا و شهرداري تکليف اين ورزشگاه را مشخص مي کند.
بيادي به لايحه واگذاري اماکن ورزشي و فرهنگي که توسط شهرداري تهران ارايه شده، اشاره کرد و افزود: اين لايحه پس از بررسي تصويب مي‌شود، تا از اين پس اماکن ورزشي بر اساس قانون واگذار شود.
نايب رييس شوراي شهر تهران تاکيد کرد: اعضاي شورا پيش از ملغي شدن اين قرار داد نيز براين اعتقاد بودند که اين واگذاري بر اساس مزايده و قانون نبوده و بايد توافق صورت گرفته ملغي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)