مرجع خبری پرسپولیس: هافبك ايراني تيم فولام انگليس گفت: هنوز هم مي‌خواهم در اروپا باشم و حضور در ليگ برتر ايران گزينه آخرم است.


آندرانيك تيموريان  درباره شرايطش براي فصل آينده خاطرنشان كرد: در حال بررسي شرايط هستم و هنوز هيچ تصميمي براي فصل آينده نگرفته ام. به طور حتم ديگر در فولام نخواهم ماند اما بار ديگر به فوتبال اروپا بازمي گردم.

وي درباره اينكه گفته مي شود از تيم هاي اماراتي پيشنهاد دارد، عنوان كرد: نمي دانم برخي از همكاران شما اين خبرها را از كجا مي آورند؟ از پيشنهاد تيم هاي اماراتي خبري ندارم و اولويتم براي انتخاب تيم اروپاست. از يك تيم آلماني پيشنهاد دارم.

تيموريان در اين خصوص كه پيش از اين عنوان كرده بود مي خواهد به تيمي برود كه بازي كند، تصريح كرد: من از بازي كردن هميشه لذت مي برم. يك سال است در جريان مسابقات نبودم و مي خواهم خودم را نشان دهم. مي خواهم فصل جديد را به خوبي آغاز كنم. در 22 سالگي بر اساس توانايي هايم به فوتبال اروپا رفتم. فكر مي كنم هنوز هم مي توانم در اروپا حرفي براي گفتن داشته باشم.

اين بازيكن افزود: هر بازيكني در شرايط مختلف رفتارها و تصميمات خاص خود را مي گيرد اما من منتظر يك اتفاق خوب هستم.

تيموريان در پاسخ به اين سوال كه با توجه به پيشنهاد از تيم هاي ايراني قصد حضور در ليگ برتر ايران را ندارد، گفت: آنهايي كه بايد بازي هاي من را در ايران ديده باشند ديده اند. حضور در فوتبال ايران آخرين گزينه من خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)