پرسپولیس نیوز : استقلال و پرسپولیس دیشب دو سطح متفاوت از فوتبال را ارائه دادند.

عصر سه شنبه استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده بود که در نهایت شاگردان منصوریان متحمل باخت تلخ ۲-۰ در خانه شدند. استقلال نیمه اول را یک بر هیچ باخت و در نیمه دوم فشار زیادی آورد تا بازی را به تساوی بکشد اما روی ضد حمله ای دیگر دروازه اش باز شد.استقلال نه تنها نتوانست به بازی برگردد بلکه اختلاف شکست هم بیشتر شد. تعویض های منصوریان گرچه استقلال را هجومی تر کرد اما در نهایت نتوانست گره ای از کار این تیم بدشانس باز کند تا باز هم او در لیگ برتر شکست بخورد.

ساعتی بعد در عمان نوبت به پرسپولیس و برانکو رسید تا نیمه اول را ۱-۰ به الاهلی عربستان ببازند و در نیمه دوم هم گل دیگری بخورند. اما برانکو با انجام تعویض هایی طلایی توانست به بازی برگردد و تیمش را از باخت نجات دهد.

بازگشتی که در جو عجیب و غریب عمان و آن هم مقابل تیم پر قدرتی مثل الاهلی رقم خورد. ضمن اینکه نباید فراموش کرد که برانکو با شجاعت تمام سه تا از مطرح ترین بازیکنانان خود(طارمی،مسلمان،احمدزاده) را به راحتی از زمین خارج کرد تا تیمش جان دوباره ای بگیرد.

اتفاقی که منصوریان در استقلال توان انجام آن را ندارد تا بار دیگر تفاوت های این دو مربی و سطح فوتبالی که تیم هایشان ارائه می دهند عیان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)