پرسپولیس نیوز : داوری فینال جام حذفی را سوت می‌زنند و ۵ دقیقه بازی نمادین را داوران دیگری قضاوت خواهند کرد.

یدالله سلیمانی در مورد قضاوت 5 دقیقه بازی نمایشی قبل از فینال که برای خداحافظی مهدوی‌کیا ترتیب داده شده، گفت: تصمیم گرفتیم 3 داور پیشکسوت که قضاوتشان در فوتبال در این فصل تمام می‌شود، آن 5 دقیقه را قضاوت کنند.

وی افزود:‌ هدایت ممبینی داور وسط و علیرضا کهوری و محمد حسین اسدی کمک داورانی هستند که 5 دقیقه بازی نمایشی سپاهان و پرسپولیس را قضاوت می‌کنند. ممبینی که از داوری خداحافظی کرده و اسدی و کهوری نیز در پایان این فصل از دنیای داوری خداحافظی خواهند کرد. بنابراین تیم اصلی داوری فینال اصلی را قضاوت می‌کنند.

وی ادامه داد: دپارتمان داوری با این کار می‌خواهد از این داوران تجلیل کند، ضمن اینکه از 3 داور پیشکسوت یعنی محمد صالحی، محمود خوشخوان و منوچهر نظری نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

سلیمانی در مورد اینکه گفته می‌شود فغانی داور فینال خواهد بود، گفت: حدس و گمان زیاد است اما 5 داور شانس قضاوت در این مسابقه را دارند. علیرضا فغانی، محسن ترکی، محسن قهرمانی، سعید مظفری‌زاده و یدالله جهانبازی برای قضاوت در فینال شانس دارند اما شانس فغانی بیشتر است. فردا و پس از جلسه‌ای که داریم نام داور فینال را رسانه‌ای خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)