مرجع خبری ایران : عباس ترابیان،رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون گفت:در نشستی که 18 مرداد ماه با دبیرکل فدراسیون چک ،مدیر تیم های ملی و رئیس کمیته فوتسال چک برگزار کردیم مواردی مختلفی را در خصوص برگزاری رقابتهای مختلف مورد بررسی قرار دادیم.

 

رئیس روابط بین الملل که به چک سفر کرده بود درخصوص توافقات فی مابین ایران و چک مطالبی را مطرح کرد.

 

عباس ترابیان،رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون گفت:در نشستی که 18 مرداد ماه با دبیرکل فدراسیون چک ،مدیر تیم های ملی و رئیس کمیته فوتسال چک برگزار کردیم مواردی مختلفی را در خصوص برگزاری رقابتهای مختلف مورد بررسی قرار دادیم.

 

وی در ادامه گفت:پیشنهاد برگزاری یک دیدار دوستانه ميان تیم ملی فوتبال ایران و چک را ارائه کردیم که کشور چک تاریخ9 فوریه را برای برگزاری این دیدار اعلام کرد که پس از تصویب و بررسی های لازم در کمیته تیم های ملی ،تصمیمات نهایی اعلام می شود.

 

ترابیان در ادامه افزود:در مورد تیم ملی امید نیز تیم چک موافقت خود را اعلام کرد تا در اوائل مارچ (اسفندماه)درچک میزبان تیم ایران باشد.در مورد تیم ملی زیر 20 سال ایران نیز تیم ملی چک می تواند در اواخر فوریه به رقابت بپردازد.درمورد فوتسال نیز به توافق رسیدیم که تیم ملی فوتسال چک در رده سنی بزرگسالان و و زیر 21به ایران سفر کنند که این بازیها در ماه ژانویه و فوریه برگزار می شود.

 

ترابیان از حضور تیم زیر 21 سال ایران در کشور چک خبر داد و گفت:یک تورنمنت دوستانه در ماه فوریه نیز برگزار می شود که این فدراسیون از تیم زیر 21 سال ایران دعوت کرد تا دراین رقابتها حضور داشته باشد همچنین کشورچک ابراز علاقه کرد تا اردویی را در کیش در فصل زمستان داشته باشد که البته برنامه های فوق در نشست کمیته تیم های ملی بررسی و در نهایت اعلام نتیجه خواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)