مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتسال پرسپولیس امروز (پنجشنبه) برابر تیم گسترش فولاد تبریز به میدان می رود.

سرخپوشان ساعت 16 امروز از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال، در زمین فدراسیون هندبال میزبان، میهمان تبریزی خود خواهند بود.

تیم فوتسال پرسپولیس همچنین روز شنبه به درخواست تیم ملی اندونزی و هماهنگی فدراسیون فوتبال ساعت 17 روز شنبه در سالن هندبال در یک دیدار دوستانه برابر این تیم قرار می گیرد.

تیم های پایه پرسپولیس فردا به میدان می روند.

تیم های پایه پرسپولیس فردا (جمعه) در چهار بازی به میدان خواهند رفت.

در اولین بازی فردا، نونهالان پرسپولیس از ساعت 10 صبح در زمین ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم سایپا خواهند بود.

نونهالان پرسپولیس با 69 امتیاز، 118 گل زده و 12 گل خورده برای صدرنشینی با سایپا رقابت می کنند که با 129 گل زده و 13 گل خورده، 73 امتیاز دارند. پیروزی نونهالان پرسپولیس فرصت مناسبی خواهد بود تا در سه هفته پایانی با کسب سه پیروزی فقط منتظر یک تساوی سایپا بماند و به صدر جدول برسد.

سعید تهرانی نژاد سرمربی این تیم می گوید: شرایط خوب است، بچه ها آماده، سرحال و با انگیزه هستند. سایپا سرمایه گذاری خوبی کرده است ولی بچه های ما از نظر شرایط تیمی در وضعیت بهتری قرار دارند.

و اما در دومین بازی فردا، منوچهر عبدا… نژاد راس ساعت 14، تیم امید را به مصاف سایپا خواهد برد. این بازی از آن جهت اهمیت دارد که تیم های پرسپولیس، سایپا و استقلال در جدول این رقابت ها در فاصله نزدیک به هم قرار دارند.

سومین بازی روز جمعه نیز متعلق به تیم جوانان است که از ساعت 14:30 در ورزشگاه طالقانی برابر تیم احسان ری برگزار خواهد شد. جواد حسن زاده که با مصدومیت های مختلفی دست و پنجه نرم می کند، امیدوار است شاگردانش مانند هفته گذشته، همه را غافلگیر کنند.

در آخرین بازی فردا، نوجوانان پرسپولیس از ساعت 14:45 در زمین حریف برابر تیم مقاومت صدرنشین، قرار می گیرند. این بازی در حالی برگزار می شود که سرخپوشان منتظر روشن شدن وضعیت بازی قبلی خود هستند که حریف بعد از 10 دقیقه تاخیر در بازی که البته ارتباطی به پرسپولیس نداشت، زمین را ترک کرد، در حالی که حداقل زمان انتظار 30 دقیقه است.

شاگردان رحیم یوسفی بدون سه امتیاز آن بازی، در حال حاضر با 37 امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)