مرجع خبري پرسپوليس: علي كريمي هافبك سرخپوشان از ديد بازديد كنندگان مرجع خبري بهترين بازيكن هفته 6 پرسپوليس انتخاب شد.


به گزارش مرجع خبري پرسپوليس؛ در نظرسنجي هفتگي انتخاب بهترين بازيكن ميدان پرسپوليس، علي كريمي كاپيتان پرسپوليس با اقتدار به عنوان بهترين بازيكن ديدار ذوب آهن اصفهان و پرسپوليس انتخاب شد.


در اين نظرسنجي كه نزديك به 7617 نفر شركت كرده بودند كاپيتان پرسپوليس با 5861 راي و 76.9 درصد آرا به عنوان برترين بازيكن پرسپوليس از ديد هواداران انتخاب شد. علي كريمي در اين ديدار گل اول پرسپوليس را وارد دروازه ذوب اهن كرد و توانست موقعيت هاي بي شماري را براي تيمش خلق كند كه با بدشانسي يكي پس از ديگري از دست رفتند. در اين نظرسنجي هفتگي پس از كريمي، عليرضا نورمحمدي با كسب 513 راي و 6.7 درصد آرا در رده دوم و حسين بادامكي با 370 راي و 4.9 درصد آرا در رده سوم قرار گرفت. نورمحمدي زننده گل دوم سرخپوشان بود و حسين بادامكي نقش پاسور را نيز روي اين گل داشت.

 

گفتني است كريمي به غير از هفته پنجم كه به دليل غيب در تركيب سرخپوشان قرار نداشت ديگر هفته ها به عنوان برترين بازيكن ميدان انتخاب شده است.


اما در اين نظرسنجي هفتگي بدترين بازيكنان پرسپوليس نيز با كسب كمتري آرا مشخص مي شوند كه اين هفته ابراهيم شكوري مدافع چپ سرخپوشان همانند هفته گذاشته ضعيف ترين بازيكن پرسپوليس از ديد هواداران انتخاب شد وي با كسب 23 راي و 0.3 درصد ، سامان آقا زماني و محمد نصرتي به ترتيب با كسب41 ؛ 35 راي و 0.5 درصد ديگر بازيكنان ضعيف سرخپوشان در مقابل ذوب آهن اصفهان بودند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)